Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Bellamy - Fowler

Gonzalez - Sissoko - Alonso - Gerrard

      Aurelio - Hypia - Agger - Finnan

                      Reina

 

Dette er mitt tipps på Liverpools første elver mot Haifa i morgen. Etter den troppen Benitez har tatt ut er det etter min mening de elve beste som starter....

6719394[/snapback]

 

du kunne bytta carragher mot agger(bortsett fra at han er skada(syns han er best)

 

 

mens sissoko kan fly ut av første 11. så garcia kan spille istedenfor

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns ikke Crouch fortjener all kritikken. Det kan være tidi og gjerne fustrerende å se når han ikke klarer å stokke beina, men han har jo faktisk ikke så dårlig teknikk. Han blir brukt alt for mye alene på topp. Det er ikke sånn man får utnyttet fordelene hans. Da trenger vi en rask spiss som kan løpe i bakrommet og ta i mot framspillene og stussene til Crouch. Har troen på at han kan bli en hit i år sammen med Bellamy og kanskje Kuyt. Vi så jo at sammarbeidet med Bellamy funket bra mot Chelsea nå nettopp.

 

Hva Garcia angår så syns eg han passer bra på benken for så å bli byttet inn i midten av andre omgang. Han er jo en mester i å komme inn og score avgjørende mål.

Lenke til kommentar

-----------------------Reina------------------------

---Finnan------Hyypiä------Agger-----Aurelio----

------------------------Alonso----------------------

------------Gerrard---------------Sissoko---------

--Pennant-------------------------------Gonzalez--

--------------------Bellamy-------------------------

 

Dette laget vil jeg aller helst ha i morgen. Maccabi må frem for å score, og med tre så raske spisser og offensive vinger vil vi kontre dem i senk. :)

Lenke til kommentar
-----------------------Reina------------------------

---Finnan------Hyypiä------Agger-----Aurelio----

------------------------Alonso----------------------

------------Gerrard---------------Sissoko---------

--Pennant-------------------------------Gonzalez--

--------------------Bellamy-------------------------

 

Dette laget vil jeg aller helst ha i morgen. Maccabi må frem for å score, og med tre så raske spisser og offensive vinger vil vi kontre dem i senk. :)

6720996[/snapback]

 

Det laget tror jeg hadde blitt bra! ;)

Lenke til kommentar
-----------------------Reina------------------------

---Finnan------Hyypiä------Agger-----Aurelio----

------------------------Alonso----------------------

------------Gerrard---------------Sissoko---------

--Pennant-------------------------------Gonzalez--

--------------------Bellamy-------------------------

 

Dette laget vil jeg aller helst ha i morgen. Maccabi må frem for å score, og med tre så raske spisser og offensive vinger vil vi kontre dem i senk. :)

6720996[/snapback]

 

Det laget tror jeg hadde blitt bra! ;)

6721469[/snapback]

 

eventuelt garcia mot gonzales

Lenke til kommentar

Garcia/Gonzalez er egentlig et fett for meg. Liker begge to, og begge sitter på enorme kvaliteter. Gonzalez er lynhurtig, han dribler/finter bra og er god til å slå innlegg og komme seg forbi forsvarerne, samtidig som han har en veldig god skuddfot. Garcia er en klok spiller som ofte prøver på det umulige. Feiler mye, men gjør også veldig mye bra og er vel våres mest uforutsigbare spiller, vil jeg si. Kan gjøre de utroligste ting ut av ingenting, men er ustabil. Så for meg er det egentlig det samme hvem av de to som brukes i dag, det får bli opp til Rafa. Gonzalez har kanskje litt selvtillit siden han avgjorde kampen to minutter før slutt på Anfield, mens Garcia har spilt mindre enn Speedy så langt og er kanskje sugen på å vise seg mer frem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...