Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Så TV2-sporten tidligere i kveld hvor Riise bekreftet at han ikke kom til å forlate Liverpool hvor han har sitt hjerte. Han ville avslutte karrieren sin der... Personlig mener nå jeg at dersom Riise hadde forsvunnet, ville det uansett ikke vært det verste tapet vi kunne fått... Mener ikke med dette at jeg ikke liker Riise, eller at jeg synes han er dårlig. Det er han jo ikke, men han varierer veldig i prestasjonene. Han var (som alle andre Liverpool-spillerne) veldig god mot Chelsea - men han har hatt noen veldig dårlig oppkjøringskamper også så langt i år... Så uerstattelig er han nå ikke...

6696122[/snapback]

 

Riise er en av de Liverpool spillerne som varierer MINST i prestasjonene.. Han er stabil som banken..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så TV2-sporten tidligere i kveld hvor Riise bekreftet at han ikke kom til å forlate Liverpool hvor han har sitt hjerte. Han ville avslutte karrieren sin der... Personlig mener nå jeg at dersom Riise hadde forsvunnet, ville det uansett ikke vært det verste tapet vi kunne fått... Mener ikke med dette at jeg ikke liker Riise, eller at jeg synes han er dårlig. Det er han jo ikke, men han varierer veldig i prestasjonene. Han var (som alle andre Liverpool-spillerne) veldig god mot Chelsea - men han har hatt noen veldig dårlig oppkjøringskamper også så langt i år... Så uerstattelig er han nå ikke...

6696122[/snapback]

Klart han ikke er uerstattelig, men det ville være selvmord å gi Chelsea tilslaget OM de hadde lagt inn et bud nå. Hvor finner man en god nok venstreback på utrolig kort tid? Nei, Riise må beholdes nå, og jeg ser helst at han blir så lenge som mulig. Ser ingen grunn til at vi skal selge noe som fungerer og en del av forsvarsleddet vårt, som var PLs nest beste i fjor om man ser på antall innsluppne mål. Hvis vi virkelig har ambisjoner om PL-gull innen noen år, er ikke det veien å gå. Eneste er om Aurelio vil vise seg å være bedre enn Riise i løpet av sesongen, da kunne vi solgt ham og handlet inn en god backup til Aurelio, for så og ha litt penger til å styrke for eksempel høyrebacken, hvor vi har dårligst back-up. Men konklusjonen min blir at jeg vil beholde Riise så lenge han fungerer bra. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
For et lag! For en tropp! For en sesong dette kommer til å bli! Drar til Oslo nå i helgen, så snakkes om seieren når jeg kommer tilbake igjen.

6696465[/snapback]

 

Hehe, sier ikke Liverpool dette foran omtrent hver sesong?

6699402[/snapback]

 

Normalt sett så rasker Liverpool med seg en del trofeer gjennom en sesong, så vi har rett til å si det. Trofeer = underholdning.

Lenke til kommentar
For et lag! For en tropp! For en sesong dette kommer til å bli! Drar til Oslo nå i helgen, så snakkes om seieren når jeg kommer tilbake igjen.

6696465[/snapback]

 

Hehe, sier ikke Liverpool dette foran omtrent hver sesong?

6699402[/snapback]

Hehe, er ikke dette en veldig teit påstand? Hehe.

 

Jeg kan bare snakke for meg selv, hva andre supportere sier kan jeg ikke kontrollere. Men jeg har iallfall ikke hatt større tro på troppen vår før sesongstart enn nå. Jeg ser hva vi har oppnådd de to siste sesongene med et halvlabert mannskap, og nå er troppen utrolig forsterket. Vi har endelig fått en høyreving som har spilt bra i de kampene han har spilt, vi har fått gode spisser til en forandring fra i fjor og vi har endelig også fått bra back-up på de aller fleste plassene. Ser ingen grunn til at vi ikke har grunn til å være optimist foran denne sesongen. :)

Lenke til kommentar
For et lag! For en tropp! For en sesong dette kommer til å bli! Drar til Oslo nå i helgen, så snakkes om seieren når jeg kommer tilbake igjen.

6696465[/snapback]

 

Hehe, sier ikke Liverpool dette foran omtrent hver sesong?

6699402[/snapback]

Hehe, er ikke dette en veldig teit påstand? Hehe.

 

Jeg kan bare snakke for meg selv, hva andre supportere sier kan jeg ikke kontrollere. Men jeg har iallfall ikke hatt større tro på troppen vår før sesongstart enn nå. Jeg ser hva vi har oppnådd de to siste sesongene med et halvlabert mannskap, og nå er troppen utrolig forsterket. Vi har endelig fått en høyreving som har spilt bra i de kampene han har spilt, vi har fått gode spisser til en forandring fra i fjor og vi har endelig også fått bra back-up på de aller fleste plassene. Ser ingen grunn til at vi ikke har grunn til å være optimist foran denne sesongen. :)

6699477[/snapback]

 

Helt enig med deg! Om alt funker i år, kan vi vinne alt! Nå som Kuyt har kommet har LFC en veldig sterk stall

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke begynne å liste opp antall mål, det blir så vilkårlig gjetting at det aldri går inn, men jeg tror toppscorerlista vår i ligaen blir:

 

Bellamy

Kuyt

Gerrard

Fowler (så fremt han får nok spilletid)

Crouch

 

 

Kuyt er litt gambling siden han både kan bli fantastisk og han kan floppe, men ...

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Bellamy (16 mål)

Crouch (11 mål)

Gerrard (6 mål)

Kuyt (6 mål)

 

Gir delt tredje plass på topp scorer lista til Kuyt pga. han er den spilleren som har minst erfaring fra PL (= null erfraing) og må nok trenge lit tid på seg før han putter i bøtter i spann for Liverpool. Setter han på delt tredje plass for å ikke ha sky høye forventninger til han, til å begynne med...så kan jeg heller bli posetivt overraska, hvis han scorer over 6 ganger....

Endret av SirOppvask
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...