Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Fra forsvar til angrep: Det sies at Kuyt nå garantert blir LFC-spiller etter at Feyenoord ga Liverpool lov til å forhandle med spilleren, og de to skal ha kommet til enighet. Eneste som skal gjenstå er overgangssummen, spesielt hvor mye Feyenoord skal få kontant. Snakkes om at han antakelig vil være klar i løpet av torsdagen, slik at han kan være med i troppen til bortekampen mot Sheffield United. Da skal vi virkelig ha forsterket angrepet fra i fjor, iallfall, med gode spillere og mye back-up hvis vi blir utsatt for skader og suspensjoner. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og da er det offisielt og sommerhandelen begynner å gå i boks. :D Kun legesjekken igjen.

 

”En ære å spille for Liverpool”

Bare legetesten gjenstår før Dirk Kuyt er klar for Anfield, etter at Liverpool nå bekrefter at man er blitt enig med en Feyenoord om en overgangsum for spilleren.

 

Liverpools offisielle hjemmeside siterer 26-åringen på at han nå har kommet til sin drømmeklubb, og at det vil være en ære for ham å spille på Anfield.

 

- For meg, var Liverpool drømmeklubben jeg var på jakt etter.

 

- Det var mer interesse fra andre land, men for meg hvar det ingen som kunne måle seg med Liverpool.  En briljant klubb med et enormt rykte, fantastiske supportere og en utrolig historie.  Det vil være en ære å spille for en slik klubb.

 

- Vi gjorde hva vi kunne for å beholde Dirk i Feyenoord, sier formann Jorien Van den Herik hos nederlenderne.  – Vi strakk oss langt og Dirk var med oss, men vi visste at det var en sjanse for at han ville gå dersom hans drømmeklubb kom på banen.  Liverpool er hans drømmeklubb.

 

Det er ventet at Kuyt vil gjennomføre sin legetest på Merseyside senere i dag, og at det kan være mulig at han blir registrert tidsnok til at han vil være tilgjengelig til kampen mot Sheffield United på lørdag.

Lenke til kommentar

Nå gleder jeg meg virkelig til serien starter! Det er på en måte et annerledes lag enn i fjor, i år har vi et mye bedre angrep synes nå jeg. Gleder meg veldig til å se spesielt Pennant utover. Bellamy blir også en hit tror jeg. Kuyt har jeg mine tvil til, fulgte godt med han i VM, og blei desverre ikke helt imponert, men håper selvfølgelig han slår til.. Uansett, tror dette blir Liverpool sitt år! You'll never walk alone!

Lenke til kommentar

Ikke døm Kuyt ut ifra VM. Han var ræva der, greit nok, men så spilte Nederland i en formasjon som ikke passer Kuyt i det hele tatt. Har selv ikke sett Kuyt så mye, men prestasjonene hans i nederlandsk liga taler for at han absolutt kan slå til i PL også. Han har vel 91 mål på 135 kamper, eller noe i nærheten. Selvsagt en kvalitetsforskjell på PL og nederlandsk liga, men gutten må jo ha kvaliteter. Jeg tror iallfall Kuyt er typen LFC trenger å ha i troppen - stor og sterk spiss med god fysikk og målteft. Om Kuyt er mannen eller ei, får vi se, men jeg føler vi trenger en av den typen spiss, i tillegg til raske og smarte Bellamy, lange og ... eh, lange Crouch, intelligente og avslutterekspert Fowler og nå altså den store og sterke med fysikken i orden. For meg ser dette ut som et fantastisk angrep med alle mulige forskjellige kvaliteter som jeg tror vil gå svært bra sammen. :)

 

Han kostet ifølge Liverpool Echo £9M, altså litt mindre enn tidligere antatt.

Lenke til kommentar

Sitter med VG-sporten i hånda nå og må innrømme at dette er litt morsomt. Eller jeg vet ikke hva jeg føler....om jeg ler, gråter, banner eller rett og slett bare er glad.

Grunnen til dette følesesmessige greiene er at på første siden står Riise og koser sammen med Gamst og Andresen mens overskriften er: "-Ønsket av Chelsea".

Det synes jeg er dumt ass, hvis "Onkel Skrue" henter Riise til Chelsea fordi han ikke får tak i Ashley Cole.

Jeg klarer bare ikke se han for meg i Chelsea drakt....Rett og slett!! Men, på en måte kunne det vært greit å få bort det klysete menneske han er, ihvertfall for en stund.....så kansje lån hadde vært ideelt?

Lenke til kommentar

Han går ikke til Chelsea fordi han ikke vil det selv og fordi Liverpool trenger ham nå. Selv om det hadde kommet et godt bud, tror jeg ikke Rafa hadde solgt. Vi må beholde de gode spillerne i laget for å kunne utfordre Chelsea. Vi hadde aldri i verden funnet en god nok venstreback som Riise på så kort tid, og da hadde vi stått igjen med Aurelio, som ikke har spilt i Premier League enda. Ville vært altfor risikabelt. Riise er god, han har mange år foran seg, han er PL-etablert og han er så og si aldri skadet. Vi trenger ham.

 

Når det er sagt tror jeg ikke Chelsea er genuint interessert heller. Riise er en svært god spiller, men tror ikke det er noe Mourinho ser etter. Tror heller den såkalte interessen er et spill/rykte fra Chelsea for å presse Arsenal til å selge Cole. Dog, Riise har jo en tendens til å senke Chelsea, så helt dumt er det kanskje ikke. :p

Lenke til kommentar

Så TV2-sporten tidligere i kveld hvor Riise bekreftet at han ikke kom til å forlate Liverpool hvor han har sitt hjerte. Han ville avslutte karrieren sin der... Personlig mener nå jeg at dersom Riise hadde forsvunnet, ville det uansett ikke vært det verste tapet vi kunne fått... Mener ikke med dette at jeg ikke liker Riise, eller at jeg synes han er dårlig. Det er han jo ikke, men han varierer veldig i prestasjonene. Han var (som alle andre Liverpool-spillerne) veldig god mot Chelsea - men han har hatt noen veldig dårlig oppkjøringskamper også så langt i år... Så uerstattelig er han nå ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...