KANE2009 Skrevet 11. februar Skrevet 11. februar Fikk med oss alle 3 poengene som første lag på Stadium of Light denne sesongen. Meget fornøyd med det selvfølgelig, og tilsvarende skuffende med Endo ut. Så ikke ut som han er tilbake neste match akkurat... Jones hadde et fantastisk innhopp og bør få spiller mer IMO. 1
Cappo Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar (endret) leifeinar skrev (21 minutter siden): Ramsey fikk et par minutter Men heller ikke denne gangen som høyreback. 😛 Faktisk overrasket over at han ikke byttet inn Morrison i stedet. Synd for Rio at det kunne se ut som han kanskje ble feilaktig vinket for offside. Latterlig godt satt var ihvertfall skuddet hans. Og om noen skulle lure på hvorfor Chiesa ikke starter flere kamper, så er dette hvorfor. Han gjorde fryktelig lite av seg og når han i store perioder heller ikke jager ballen så er det ikke mye han bidrar med. Men som @KANE2009 skriver, så fortjener Jones mer spilletid. Og skal en pirke, så burde kanskje Gakpo spilt midtspiss, Wirtz venstre og Jones på midtbanen. For jeg tror jeg heller ville hatt Ramsay på høyreback enn Chiesa som midtspiss. Alt i alt var det en veldig god kamp. Og Kerkez ser ut til å ta store steg den siste tiden. I dag var han skikkelig på, både fremover og bakover. Endret 14. februar av Cappo
KANE2009 Skrevet 22. februar Skrevet 22. februar Ikke helt fortjent idag men deilig å dra det i land allikevel, on we go!
Cappo Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar KANE2009 skrev (5 timer siden): Ikke helt fortjent idag men deilig å dra det i land allikevel, on we go! Skal ikke si meg helt uenig i det. Ingen fan av så mange kamper mot nedrykkslagene som kommer på rad nå. Kan bli veldig tøffe kamper.
Whiteshit Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Det var ei berg og dalbane siste 10 min der. Fra armane i veret (var sikker på at det ikkje var noko i veien med første målet til eg såg reprisen), til skuffelse, til ny glede, til skuffelse etter eg såg reprisen (var igjen sikker på at det var offside for eg såg jo ikkje han forest forsvareren bak VVD), til glede til slutt. Drittkamp men en må jo vinne dei og. Og no må Gakpo få benk og så starte med Rio. Eg drite oppi om han kanskje er dårligare defensivt. Den sesongen her til Gakpo har vore veldig tannlaus.
Cappo Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Whiteshit skrev (4 timer siden): Det var ei berg og dalbane siste 10 min der. Fra armane i veret (var sikker på at det ikkje var noko i veien med første målet til eg såg reprisen), til skuffelse, til ny glede, til skuffelse etter eg såg reprisen (var igjen sikker på at det var offside for eg såg jo ikkje han forest forsvareren bak VVD), til glede til slutt. Drittkamp men en må jo vinne dei og. Og no må Gakpo få benk og så starte med Rio. Eg drite oppi om han kanskje er dårligare defensivt. Den sesongen her til Gakpo har vore veldig tannlaus. Haha, følte på akkurat det samme. Jeg også var redd for at Van Dijk var i offside når en så reprisen, for fra den vinkelen så det veldig sånn ut. Men veldig glad det viste seg at han var onside! Helt enig. Gakpo er en one-trick pony og det er å skjære inn. Når det ikke fungerer blir det litt tannløst. Rio kan i det minste gå begge veier og er automatisk mer uforutsigbar enn Gakpo. Bare en god redning av Ortega stoppet Ekitike fra å score og Rio fra å få en assist. Annulerte målet mot Brighton viste forøvrig at Rio er like god på å skjære inn og plassere skuddet som Gakpo. Så kanskje på tide å la han få en pause? Jeg føler at laget offensivt bæres veldig mye av Wirtz og Ekitike og tildels Szloboszlai. Og mot Forest kunne en faktisk se hvor viktig Wirtz har blitt for det offensive spillet, for han var savnet.
oOF Skrevet 23. februar Skrevet 23. februar Kampen i går så jeg ikke, men midtbanen vinner da ikke duellene mot noen motstandere i PL omtrent.
oOF Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar Bedre kamp i dag. Og Liverpool scorer på dødballer attåt.
KANE2009 Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar Fortsatt mye rusk bakover. Hadde vi møtt et bedre lag hadde vi blitt straffet hardere. Men det var ihvertfall underholdende fremover. Også Gakpo da, bommer på "åpent mål" før han gjør signaturen sin, skjærer inn og scorer med litt flaks 😅 Rio var frisk og digg å se Frimpong tilbake. Jaggu klarte Gomez å holde seg skadefri og! All in all, en fin dag for alle røde! 1
Cappo Skrevet 28. februar Skrevet 28. februar KANE2009 skrev (1 time siden): Fortsatt mye rusk bakover. Hadde vi møtt et bedre lag hadde vi blitt straffet hardere. Men det var ihvertfall underholdende fremover. Også Gakpo da, bommer på "åpent mål" før han gjør signaturen sin, skjærer inn og scorer med litt flaks 😅 Rio var frisk og digg å se Frimpong tilbake. Jaggu klarte Gomez å holde seg skadefri og! All in all, en fin dag for alle røde! Men er ikke det Liverpool i et nøtteskall den siste tiden? At kvaliteten/konsentrasjonen faller mot antatt dårligere motstand. Flaks for Gakpo at han scoret, for da mister han ikke klippekortet sitt riktig enda. Forhåpentligvis får Rio litt flere minutter enn idag i en av de to kommende kampene mot Wolves. Håper også at de matcher Frimpong litt mer forsiktig denne gangen. Forrige gang han kom tilbake fra skade spilte han alt for mye (3-4-5 hele kamper rett tilbake fra skade) som gjorde at han ble skadet igjen. For han har mye å tilby laget når han spiller.
KANE2009 Skrevet 1. mars Skrevet 1. mars Cappo skrev (11 timer siden): Men er ikke det Liverpool i et nøtteskall den siste tiden? At kvaliteten/konsentrasjonen faller mot antatt dårligere motstand. Flaks for Gakpo at han scoret, for da mister han ikke klippekortet sitt riktig enda. Forhåpentligvis får Rio litt flere minutter enn idag i en av de to kommende kampene mot Wolves. Håper også at de matcher Frimpong litt mer forsiktig denne gangen. Forrige gang han kom tilbake fra skade spilte han alt for mye (3-4-5 hele kamper rett tilbake fra skade) som gjorde at han ble skadet igjen. For han har mye å tilby laget når han spiller. Joda, det er absolutt signaturen, men jeg trenger ikke like det for det. Ellers enig i alt det andre du skriver her 😊
Cappo Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Godt å se at kommentatorene fikk se det en gang til og se at det var ikke Jones som bommet på mål, men faktisk Gakpo som ødela. Hadde han ikke satt frem foten så hadde nok Jones bare brystet ballen i mål.
oOF Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars (endret) Det går vel dessverre som forventet med Liverpool i kveld. Glad jeg ikke ser kampen. Jeg tror ikke Slot er Liverpool-manager neste sesong. Endret 3. mars av oOF
knipsolini Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars Fotballen er dørgende kjedelig og poengfangsten uteblir, jeg begynner dessverre å bli veldig ferdig med Arne. Flott type for all del, men klarer ikke å se han som en langsiktig manager. Om så resultatene tok seg opp, jeg kjeder meg gjennom Liverpool-kamper under Slot. Få inn Alonso så lenge muligheten er åpen.
Cappo Skrevet 3. mars Skrevet 3. mars (endret) Jeg er så drit lei lag som mer eller mindre har rykket ned som plutselig begynner å spille bra. For all del, ingen god kamp av Liverpool, men Wolves har uavgjort mot Arsenal og slo Aston Villa 2-0. Hadde Wolves spilt sånn fra start av hadde de ikke ligget der de gjør. Igjen så ser du at Liverpool lider i det offensive uten Wirtz. Og igjen utretter Rio dobbelt så mye som Gakpo på en brøkdel av tiden på banen. Samtidig så setter jeg et massivt spørsmålstegn ved Konate på 1-0 scoringen. Han har ingenting i den duellen å gjøre. Jeg tror ikke Wolves-spilleren kommer seg unna Van Dijk, så eneste han kan gjøre er å spille ballen. Hadde Konate holdt rommet sitt så hadde han enten kunnet avskjære pasningen eller i det minste løpe opp Gomes før det blir farlig. For han rekker det nesten slik som det var. Det begynner å bli en del som taler Slot imot nå. Han gjør mange rare valg. Når både Gakpo og Salah underpresterer kamp etter kamp så bør ihvertfall ikke BEGGE få starte hele tiden. Nå er ikke Chiesa så mye å rope hurra for heller, men mellom Rio og akademiet så må det da finnes alternativer. Jeg mener, hva har du å tape når det du prøver på ikke fungerer i utgangspunktet? Jeg forstår de ønsker å være forsiktige med Rio, men hva skal en gjøre da når en ikke har andre alternativer og de en bruker underpresterer? Hvis Gakpo starter igjen neste kamp mot Wolves, så gir jeg opp. Da vil jeg påstå at Slot klistrer en "Spark meg!"-lapp i panna. Og så kan en si at mye er ødelagt av skader og det er vel litt her Slot redder seg inn. Men det hadde nok vært noe helt annet om Isak var skadefri. Han var tilsynelatende i ferd med å komme i gang når han ble skadet. En angrepstrio med Ekitike, Isak og Wirtz hadde nok utrettet mye mer enn Ekitike, Gakpo og Salah. Endret 3. mars av Cappo
GnilreG Skrevet 4. mars Skrevet 4. mars Helt latterligt svakt av Liverpool og fortsatt ha Slot som manager. Har aldri sett så elendig fotball fra Liverpool, nesten så jeg ønsker meg Roy H. tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå