Gå til innhold

Sliter med flyten


Anbefalte innlegg

Hei, på mitt system(Sempron2500+, Geforce6600GT, 512MB DDR) så sliter jeg rett og slett med å kjøre WoW flytende, spesielt i byer og der det hoper seg opp med andre spillere. Min FPS kommer sjelden over 30. Jeg finner dette noe merkelig da jeg kjører spillet mye bedre med like innstillinger på en Celeron2.4 med 512MB DDR og et Geforce4 Ti4200. Jeg har prøvd å formatere samt har alt av nyeste drivere inne. Noen som vet hva som er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har ikke noe med maskinen din å gjøre. Der det er mye folk slik som i auksjonshuset og mellom der og banken I Ironforge f.eks. vil det alltid være problemer og det er serveren sin feil. Når folk opplever lagg på auksjonshuset er det fordi det er maks 100 som kan bruke det om gangen. Og hvorfor det ikke flyter ellers når det er mye folk er jeg ikke nøyaktig sikker på, men det jeg er sikker på er at alle opplever det uansett hva slags rå maskin din sitter på. Når det gjelder ditt minne så tror jeg 2x512 ville vært bedre, dette kan jeg ikke bekrefte vil gjøre susen i dette spillet, det er bare noe jeg har hørt. Du skriver at oppsettet er identisk på begge maskinen og at fps-en er dårligere på den bedre maskinen, det virker da veldig mystisk. Du har installert nyeste drivere og kjører den andre maskinen uten masse bakgrunnsprogrammer, ingenting virus og spionprogrammer? Defragmentert og ellers ryddig og grei Windows? Selv bruker jeg Windows XP og har aldri problemer med spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...