Jump to content

Recommended Posts

banansplittℱ skrev (8 minutter siden):

HÄper spillerne nÄ bare tier still pÄ sosiale medier.

Ingen lang post fra Pogba?

• Heart 1

TĂ„kefyrste skrev (22 minutter siden):

Kan jo fÞrst spÞrre seg hvem pÄ dette laget som hadde gÄtt inn pÄ f.eks City, Chelsea eller Liverpool. Kanskje Bruno og Ronaldo, og Pogba pÄ sitt beste. Ingen andre hadde fÄtt plass pÄ benken engang.

Men ikke bare er troppen for dÄrlig, SolskjÊr er rett og slett ikke en god nok manager. Han bÞr ut, fortest mulig, helst fÞr landslagspausen.

Om vi ser pÄ lag som presterer bedre enn oss:

DDG hadde spasert inn pÄ flere lag.

AVB - hadde spasert inn pÄ West ham og Spurs. Lett. 

Begge midtstopperne vÄre hadde tatt en plass i Chelseas 3'er bak. Varane hadde spasert inn pÄ Liverpool ved siden av Van Dijk.

Fred fÄr mer kritikk enn han fortjener. Jeg tror han hadde fÄtt spilletid bÄde i Chelsea, City og Liverpool.

• Like 1

Prusk skrev (7 minutter siden):

Om vi ser pÄ lag som presterer bedre enn oss:

DDG hadde spasert inn pÄ flere lag.

AVB - hadde spasert inn pÄ West ham og Spurs. Lett. 

Begge midtstopperne vÄre hadde tatt en plass i Chelseas 3'er bak. Varane hadde spasert inn pÄ Liverpool ved siden av Van Dijk.

Fred fÄr mer kritikk enn han fortjener. Jeg tror han hadde fÄtt spilletid bÄde i Chelsea, City og Liverpool.

Varane er for gammel for Fsg og Klopp. Vi har bedre brasilianer enn Fred pÄ midtbanen 

• Like 1

banansplittℱ skrev (32 minutter siden):

HÄper spillerne nÄ bare tier still pÄ sosiale medier.

We Will return stronger, for our fans 😅😂😂

Varane for gammel? Van Dijk var nesten like gammel nÄr dere signerte ham. Poenget var vel uansett ikke hvem dere hadde signert, men hvem som hadde vÊrt gode nok for laget.

For Varane er vel bedre enn Liverpools stoppere utenom Virgil.

Og selv om Fabinho definitivt er bedre enn Fred, sÄ hadde han vel som Prusk skriver, fÄtt spilletid. Slik som Ox, Jones og Keita.

• Like 2

Det har vÊrt kjekt med en norsk manager. Men jeg vil at laget "mitt" skal prestere pÄ sitt beste! 

SolskjÊr har hatt sin sjangse, og jeg tror ikke han og hans team holder det nivÄet de mÄ ha pÄ dette nivÄet. 

Spillerne holder overhode ikke mÄl, sÊrlig bakover... Og ustabiliteten... At de kan fÄ tillitt gang pÄ gang, uten konsekvenser og endringer er forunderlig!

Dette hadde ikke skjedd pÄ et lag som f.eks. Klopp eller Gardiola trener. 

• Heart 1

banansplittℱ skrev (1 minutt siden):

Synes man kunne lese gjennom linjene pÄ det Maguire-intervjuet pÄ TV2 nÄ at det er misnÞye til Ole.

Jeg synes Maguire fÞrst og fremst kan vÊre misfornÞyd med seg selv. Hvor mange baklengs er han skyldig i de siste 2-3 kampene? Tre? Og direkte involvert i sju? God bedring. 

banansplittℱ skrev (Akkurat nĂ„):

Synes man kunne lese gjennom linjene pÄ det Maguire-intervjuet pÄ TV2 nÄ at det er misnÞye til Ole.

Synes det motsatte ut fra intervjuet med Maguire. Likte ogsÄ at han la skylda pÄ seg selv igjen. Det gjorde han etter forrige tap og, der han ogsÄ var elendig. 

Av de med kilder i garderoben som har skrevet i det siste (Andy Mitten, Sam Luckhurst, Simon Stone) er det ikke misnÞye med manageren eller trenerteamet blant spillerne.

Kanskje er det ironisk nok for mye harmoni i denne spillergruppa. For fÄ virkelig sterke karakterer bÄde i trenergruppa og spillergruppa som skaper de gnisningene som trengs for Ä holde alle mer i Þra og mentalt klare. 

"Jeg har ikke tenkt Ä stÄ her og si noe negativt om en som hentet meg til klubben og gjorde meg til kaptein" tolker jeg som "jeg har lyst til Ä si noe negativt om han, men jeg gjÞr det ikke fordi han hentet meg til klubben og gjorde meg til kaptein".

Edited by banansplittℱ
  • Like 4

Det gjÞr ikke jeg i det hele tatt, pÄ mÄten han snakker og har snakket fÞr. Men hadde satt pris pÄ mer kritikk oppover fra spillerne ogsÄ. Kapteinen bÞr fint kunne gjÞre det offentlig uten at det trenger Ä bety noe for tillit/ikke tillit som helhet.

Edited by Snikpellik

ForhÄpentligvis ikke de to fÞrste. Ten Haag ville nok passet klubben og spillerstallen best av de tre.

Men Conte-fotball tror jeg kan kreve for store endringer, og jeg tror ikke han passer klubben sÄ godt. Zidane er et helt usikkert kort. Fantastisk trener selvfÞlgelig, men er han det utenfor Madrid? Ingen som veit.

Det beste er om klubben gÄr for en manager som stÄr for sÄ lik filosofi som SolskjÊr har som mulig og forsÞker kontinuitet i stedet for Ä nok en gang endre oppskrift. Det vet vi jo hvordan gÄr.

SolskjÊr-prosjektet har tross elendigheten denne sesongen vÊrt veldig bra frem til nÄ, med fremgang over tid. Men nÄ gÄr det litt for brÄtt nedover, vanskelig Ä si om han fÄr snudd det nÄ.

Edited by Snikpellik