Jump to content

Recommended Posts

Sancho ute av England-troppen med skade. Lite detaljer utenom "minor knock", men som alltid vet man ikke helt før han er blitt undersøkt av klubblegene.

EDIT: Ifølge FA skal han bli klar til Newcastle-kampen: https://www.englandfootball.com/articles/2021/Aug/30/20213008-england-squad-update-dominic-calvert-lewin-jadon-sancho-withdrawn

Edited by Snikpellik

Kjenne eg har komt veldig dårligt i gang etter sommerferien. Tenkte å kjøre ein måne med Ronaldo mentalitet for å feire at han er tilbake. I realiteten er nok min motivasjon, fysikk og mindset ganske langt fra Ronaldo, men skal hvertfall gjøre mitt beste fra mitt utgangspunkt :)

For å være helt ærlig tror jeg at Sancho ved siden av å finne seg til rette i eget lag, har en liten jobb å gjøre for å tilpasse seg nivået i PL. Etter mitt syn er det noen hakk opp fra Bundesliga.

Spillerne våre fortsetter å gjøre det bra i denne landslagspausen. Ronaldo, Maguire, Elanga (2 stk for U21) har scora tidligere, Bruno og Martial scoret i går, Lingard scoret i dag nå nettopp :) 

EDIT: Lingard tomålsscorer, pluss en assist. Banens beste. Kjørte Ronaldo-feiring.

Edited by Snikpellik

Kan bli mange spesielle øyeblikk fremover. Hvordan man kjenner igjen unitedsupportere? Det er de der borte - som er nakne.....

Ser frem til PL - kanskje litt mer reelt med "verdensklasse" fra kommentatorene der enn fra en potetåker i Baltikum....

Hvem er han derre gæmlisen til høyre? Er det en eks-kollega som har fått seg et mimremøte?

Synes han ligner litt på han derre treneren som ble hentet inn som nødløsning, men han var jo ubrukelig og ute av stand til å hente større navn til stallen? Jeg trodde han ble takket av etter en gjesteopptreden i 2018 jeg. Eller var det i 2019 han var uegnet, eller var det i 2020? Ikke godt å si. Han er sikkert like ubrukelig nå mens han hilser på en spiller, som han var da. Hva var det han het igjen? Sikkert ikke verdt å huske....

• Heart 1

Jeg er fortsatt både overrasket og glad for å få CR7 tilbake i klubben, men om han blir en suksess for min del måles kun i form av målpoeng og titler på slutten av sesongen. Markedsavdelingen til United har nok allerede krysset av dette punktet for sin del.

1712906413_Screenshot2021-09-07at16_34_18.png.a39422baba9438cd1660d5dfb4ec40b3.png

Det er få spillere vi har signert jeg har vært så sikker på at kommer til å innfri forventningene som C. Ronaldo. 

• Like 3

Ganske sjukt at billetter til kampen mot Newcastle går for tjue tusen på svartebørs. St. Maximin er rå han altså, men at det skulle være sånn etterspørsel etter å se han kjøre noen dribleraid da gitt! 

• Like 1