Jump to content

Recommended Posts

Hahahah, Pereira ass. Herregud for et sykt mål! Han har ikke scoret så mange for oss, men de er alltid fine. Husker druseren mot Southampton og.

Snikpellik skrev (4 minutter siden):

Dalot på venstreback faktisk

Med skade på både Telles og Shaw, kan det være at Ole ser for seg at han må brukes der i starten av sesongen. Edit: Riktignok mulig Shaw kan spille med skaden sin. Men Telles er i hvert fall ute.

Edited by blured

blured skrev (8 minutter siden):

Med skade på både Telles og Shaw, kan det være at Ole ser for seg at han må brukes der i starten av sesongen. Edit: Riktignok mulig Shaw kan spille med skaden sin. Men Telles er i hvert fall ute.

Ja, det kan hende. Shaw sin skade virker ikke så halvgæren (ribbein), av det jeg har lest er det trolig at han rekker første kamp :) 

Likte at Dalot forsøkte å slå inn på direkten med venstre nå. Har vel noen kamper på venstre bak seg.

Edited by Snikpellik

Pereira har alltid hatt gode tekniske kvaliteter. Jeg har alltid dradd meg i håret av hans fotballforståelse. Det går for sakte når han har ballen - han har så godt som aldri en plan for hvor ballen skal før han får den.

Han er forholdsvis dårlig på å oppsøke rom, kommer aldri på overlapp, spiller lite vegg, lite flink til å lage plass til andre. Litt typisk en som har stått mye og terpet mye på skudd/pasninger, med god ballfølelse og godt finterepertoar, men som mangler spilleforståelsen til å bidra godt for et maskineri som United forhåpentligvis skal bli.