Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sant, i Greenwoods tilfelle er det bra sånn sett. For Van de Beek er det derimot kjipt, for gode opplevelser på banen i EM ville har vært noe han trenger. Han spilte heller ikke så mye sesongen som var, og fikk mange måneders hvile før det siden Eredivisie ble stoppet tidlig.

En tidlig exit for Portugal ville vært gunstig med tanke på Bruno sin kropp tror jeg. Der har det vært non stop siden juni 2020.

Lenke til kommentar

Ikke bare den perioden, men sjekk i mars 2021 også. Nesten alle storkampene konsentrert i to korte perioder på begge sider av nyttår. Uflaks, og enda verre enn forrige sesong.

Går vi videre i CL sammenfaller også begge disse periodene med storkamper der. Det er en stor ufordel for oss, men sånn er det. Får håpe neste sesong igjen blir bedre.

Ser bedre ut i jula da. Og er det bare meg, eller møter vi «alltid» Newcastle på boxing day? 

Lenke til kommentar

Sancho-overgang var vel så og si helt sikkert fra slutten av sommeren i fjor, da det ble helt klart at han ville bort og var enig med United om personlige vilkår. Så jeg har vært veldig trygg på det hele veien. Får håpe det kommer raskest mulig på plass.

Nei takk til Ramos, selv om jeg mener han er verdens beste midstopper og en av tidenes beste. Han er 35 år gammel og begynt å få flere skader. Skal United ha stopper vil jeg enten at klubben forsøker å gå for en litt yngre som f.eks Pau Torres, eller en som er nærmere sin prime som Varane.

Rice ville vært en veldig god signering. Vi trenger en defensiv midtbanespiller som han. Jeg mistenker at Solskjær også ser litt på høyrebacker, da AWB trenger en backup. Usikker på om Dalot er god nok, eller om Williams vil ta steget.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn apropos Rice:

Declan Rice opens up on being teammates with 'special' Manchester United captain Harry Maguire
https://www.manchestereveningnews.co.uk/sport/football/football-news/manchester-united-news-rice-maguire-20905025

Sitat

Declan Rice said he could not speak highly enough of Harry Maguire as he talked up how much he enjoyed being in the same team as the Manchester United captain.

Reds skipper Maguire missed the end of the domestic season and the first two England games at the European Championship with injury but returned against Czech Republic with a classy display to help Gareth Southgate's side seal top spot in the group.

Sitat

"He's unbelievable. From the first time that I met H here he was top - top with me and top with the lads. He's had a tough year but I think that proves how mentally strong he actually is," said Rice.

Sitat

"From what he went through to still play games after that, he got sent off and obviously that was a tough point but we still knew how good he was. There was a lot of criticism from fans, pundits and in the media saying is he worthy of playing for England and being Man United captain - the performance the other night shows you that and how he was before his injury at Man United shows you that.

Sitat

"He's crucial - to us and to Man United. He's a leader, he's strong, he's unbelievable on the ball, he plays great passes into the middle. To play against he's always really tough because you know what you're playing against and to play with he's special.

Sitat

"He's always talking to you, always giving you the ball and as a holding midfielder him and [John] Stonesy are people that you want behind you because they encourage you and are always trying to give you the ball. They are world class centre-halves. I can't speak highly enough of him, he's just an all-round great top family man."

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...