Gå til innhold

Noen andre enn meg som synes Konqueror er no' herk?


Anbefalte innlegg

Jeg sitte her med RH7.3 og KDE. Jeg sliter litt med Konqueror som jeg synes oppfører seg nokså ustablit. Den er usannsynlig treig til tider, både web- og filbrowserdelen. Og idag skjedde det noe nytt, som jeg ikke får fikset på. Toolbaren ligger "klemt" mellom meny- og adresselinja, litt i bakgrunn av begge. Den fungerer fremdeles, men jeg får ikke lenger lagt den på samme linje som adressen. Dette skjer kun når jeg trykker på snartveien i taskbaren. Trykker jeg på snarveien til 'home' som ligger pr. default på skrivebordet, er alt som det skal være! Hva er dette for noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konq. er noe her ja, samme med Bugzilla og Nutscrap.

 

Opera er bra det, men var ikke så digg i FreeBSD som i Linux.

Driver og tested ut FreeBSD om dagen. Installerte en browser som heter dillo, liten og kjapp.

 

 

 

Notat: Heller liten og kjapp en stor og slapp :razz:

Lenke til kommentar

Jeg bruker kun Konqueror til filebrowsing, men jeg skal sjekke ut alternativene over. Jeg skjønner heller ikke hvorfor Opera er sa mye å rope hurra for. Etter at jeg fant et theme til Mozilla som heter littlemozilla ( http://www.phule.net/mirrors/littlemozilla/ ), som utnytter skjermflaten maskimalt, har jeg kun holdt meg til denne. Den små knapper, og adresselinje og knapper på samme linje.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...