philrupp Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Er det noen som vet om et program der man kan fjerne vokalen fra musikkspor?
Tordenflesk Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 rippe vokal fra låter? Blir vel det samme som og lage en bolle-deig og prøve og få ut hvetemelet igjen..
philrupp Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Er jo programmer for den slags, ,men finnes det noen tilgjengelig på nettet?
Cultofluna Skrevet 12. august 2005 Skrevet 12. august 2005 Det finnes programmer ja. Men regner med de fungerer som en slags Equalizer og fjerner frekvensene vokalen ligger på. Lyden som er igjenn blir ikke direkte vakker pågrunn av det som mangler. Det blir med andre ord ikke som om du skulle hørt sporet uten vokalspor. Kansje en litt merkelig lyd istedenfor vokalen + litt vreng på resten av frekvensene. Hvilke programmer du kan bruke er jeg ikke sikker på, men regner med de programmene som gjør dette bra er dyre nok..
philrupp Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Ja, det stemmer det at de programmene fungerer som en equalizer, som går inn på frekvensen. Me kan nok hende det at det går utover lyden ja. Hadde vært kjekt å funnet et program som fungerte slik at man slapp alle de "bra" karaoke versjonene....
philrupp Skrevet 12. august 2005 Forfatter Skrevet 12. august 2005 Problemet er å skrive riktig søkestreng. Er det noen som har noen erfaringer med noen av de ulike programmene?
Cultofluna Skrevet 13. august 2005 Skrevet 13. august 2005 Prøvde plugin'en til winamp som fungerer, men som sagt.. lyden er elendig.. Må nok prøve ett skikkelig program. Er vel bare laste ned å finne ut hvilket du liker best
twarr Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 heisann! Jeg har testet ut mange sånne program, og de aller fleste er helt elendig.. jeg har derimot funnet et som funker ganske så bra (helt greit faktisk!) og det er det lydprogrammet som følger med til hovedkortet mitt, husker ikke helt namnet på det, men det er et MSI program i alle fall.
endrebjo Skrevet 14. august 2005 Skrevet 14. august 2005 http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=452302
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå