Gå til innhold

Ny Forceware 77.77 driver fra Nvidia


Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kunne gi meg noen tips på hvordan man uninstallerer og installerer nye drivere? er nemlig en god stund siden jeg har hatt Nvidia :p

Slik:

Fjerne driverne/kontroll panlet fra "add and remove programs" restarte, kjøre Driver Cleaner, installere nye drivere, restarte så skal vel alt være fint sant?

 

 

Edit: Fikk ca 34 mer poeng i 3dmark05 :p fra 760x til 7634.

Men syns fortsatt at jeg har litt for lite i forhold til andre med et likt system nesten, er ikke misfornøyd maskinen yter jo supert i spill :D

Syns det bare er litt rart at jeg får mindre enn andre med likt system nesten..

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar
Noen som kunne gi meg noen tips på hvordan man uninstallerer og installerer nye drivere? er nemlig en god stund siden jeg har hatt Nvidia :p

Slik:

Fjerne driverne/kontroll panlet fra "add and remove programs" restarte, kjøre Driver Cleaner, installere nye drivere, restarte så skal vel alt være fint sant?

 

 

Edit: Fikk ca 34 mer poeng i 3dmark05 :p fra 760x til 7634.

Men syns fortsatt at jeg har litt for lite i forhold til andre med et likt system nesten, er ikke misfornøyd maskinen yter jo supert i spill :D

Syns det bare er litt rart at jeg får mindre enn andre med likt system nesten..

ganske normal score så lenge du ikke har overklokka noe det der. Jeg fikk hvertfall noe rundt der, så overklokka jeg skjermkortet litt og vips 8700 poeng =)

Lenke til kommentar
Det vil si?

Har hatt ATI før så ja :p

Men vis jeg tenker meg om så kan det bety at, driverne er nå 77.77 altså 7 serien, når driverne går over til f.eks 80.00 eller noe slikt så er vi i 80 serien?

Riktig!

Driverene nå kalles 75-serien av nVidia. 80-serien er det neste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...