Jump to content
Jan

Småprat om/rundt WoW

Recommended Posts

Annonse

Ønsker rerolle på en PVE server etter jeg har gått lei av å bli ganket på pvp server.

Hvilken server er det mange andre norske og skandinavere på? Er det noen dere anbefaler over en annen f.eks?

Edited by Galaxyx32

Vi får BGs 10. December
Blir mindre ganking da

Så vidt jeg vet så får man ikke bytte server ennå, med mindre man er på en høy pop server og da er det begrenset hvor en får flytte

Edited by Dubious

Dubious skrev (8 minutter siden):

Vi får BGs 10. December
Blir mindre ganking da

Det blir sikkert litt mindre, men på min server er det nesten bare horde virker det som, og det er umulig for meg å levle når jeg dør av grupper av hordes hele tiden. Vil tippe det enda blir endel ganking pga battlegrounds kø og at horde har ingenting annet å gjøre mens de venter

Edited by Galaxyx32

De må stille seg i kø i byene, eller ved inngangen til BG, så i verste fall så køer de for AV og får til litt PvP Southsore vs Tarren Mill
(Med mindre det ble forandret i Vanilla..)

Dubious skrev (På 29.11.2019 den 22.00):

De må stille seg i kø i byene, eller ved inngangen til BG, så i verste fall så køer de for AV og får til litt PvP Southsore vs Tarren Mill
(Med mindre det ble forandret i Vanilla..)

Faktisk litt usikker på hvordan de løser det, begge deler var en del av vanilla. 

Vi brukte 5 timer. Men det blir vell bedre etter hvert. For veldig mange var det første gang de tok BWL.

Edited by Skurupu

Ja

Raider BWL + MC hver onsdag og ZG opp til 4 dager i uka, på 2 karakterer
+ alt det andre, lvle alt og gjøre dungeons

Edited by Dubious

Spilt litt retail i det siste, dobbel exp og rep, så har fått hentet inn igjen litt av det som jeg gikk glipp av i BFA. 

Shadowlands ser lovende ut. 

Tenkte å spille Allied races i BFA, men en må fortsatt gjøre mye for å låse de opp så jeg holder meg til Classic 
De skyter seg selv i foten ved å ha så strenge krav for å spille en rase

Skulle egentlig ønske at Allied Races fulgte med kjøp av Legion og BFA. Foreløpelig så har jeg: Void Elf, Lightforged Draenei og Kul Tiran. Resten veit jeg ikke om jeg orker, da det er ofte krav på å måtte fullføre en eller annen dungeon. 😛 Er litt lei folk, og orker ihvertfall ikke PUGs..

Sarcoex - Gnålern skrev (9 timer siden):

Skulle egentlig ønske at Allied Races fulgte med kjøp av Legion og BFA. Foreløpelig så har jeg: Void Elf, Lightforged Draenei og Kul Tiran. Resten veit jeg ikke om jeg orker, da det er ofte krav på å måtte fullføre en eller annen dungeon. 😛 Er litt lei folk, og orker ihvertfall ikke PUGs..

Om du skal ha flying i BFA så er mye av jobben alt gjort.

Dark Iron Dwarfs er bare revered -> exalted med 7th legion og å ha gjort ferdig War campaignen, totalt solo. 

Bleiegnomes er en del verre, og kan vel argumentere med at de ikke akkurat er verdt det.

Utrolig at du er lei folk i disse tider! 😛