Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sleng deg på! Du har allerede valgt deg en Main nå forstår jeg det som. Ikke legg så mye tid i alts.

 

Wow fikk I sin tid mye negativitet rundt seg fordi det var veldig enkelt å bruke masse tid på det. Men det går an å balansere det litt. Så misser du ikke kameratskapet du allerede savner :)

 

Det er litt kjipt når du har kommet så langt.

Lenke til kommentar

Tenkte å prøve WoW Classic, og laster ned gratisversjonen fra battle.net nå. Men hvor stor er den egentlig? På vanlig WoW står det at man trenger 70GB ledig, mens launcheren sier det er 3.5GB igjen av Classic? Er mest interessert i å prøve det, så vet ikke helt hvor mye tid jeg gidder bruke på nedlasting osv. WoW var det aller første MMORPGet jeg spilte, så er jo interessert i nostalgien.

Lenke til kommentar

Tenkte å prøve WoW Classic, og laster ned gratisversjonen fra battle.net nå. Men hvor stor er den egentlig? På vanlig WoW står det at man trenger 70GB ledig, mens launcheren sier det er 3.5GB igjen av Classic? Er mest interessert i å prøve det, så vet ikke helt hvor mye tid jeg gidder bruke på nedlasting osv. WoW var det aller første MMORPGet jeg spilte, så er jo interessert i nostalgien.

Classic er bare en 4gb.

Lenke til kommentar

Uendelig mana?

 

Føler at CS:GO Cities: Skylines er lettere å starte opp enn WoW Classic, selv om WoW også er et spill du kan starte med noe og avbryte når du vil, sålenge du ikke går dungeon eller raid. Alt kan utsettes, sånn sett. Blir kanskje for mye grind og tidsbruk for meg i 2019? Aner ikke

Lenke til kommentar

Uendelig mana?

 

Føler at CS:GO Cities: Skylines er lettere å starte opp enn WoW Classic, selv om WoW også er et spill du kan starte med noe og avbryte når du vil, sålenge du ikke går dungeon eller raid. Alt kan utsettes, sånn sett. Blir kanskje for mye grind og tidsbruk for meg i 2019? Aner ikke

Skjønner hva du mener. WoW krever at man har mulighet til å spille det ganske mye over kort tid, spesielt i starten for å "komme inn i det". Det er også et av spillene som har høyest terskel for å komme i gang, for man vet jo at bare 1-60 vil ta noen dager med spilletid.

 

Jeg spilte det utrolig mye helt til alle vennene mine skiftet server. Nå sliter jeg med å komme i gang igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...