Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er så glad jeg slipper å farme fyren. Har alt jeg trenger utenom mounten, og den har ikke jeg sjans på engang. <.<

+1, er bare synd at det er hest. Jeg skulle nok vært female =/

Skrevet

Ja, klar over at hele gruppe dreit seg ut med å trykke greed. men men ;P

Hadde bare ett achivement igjen og den fikk jeg gjort i Tarren Mill / Southshore ^^.

Har lyst å prøve å få meg mounten iår tho

Skrevet

Fikk the Hallowed i fjor, men tok en run i SM i går med guildet. Så nå fikk jeg mounten også - dessverre litt for seint, da jeg allerede har Violet Proto-Drake. Men morsomt med ny groundmount da.

Happy!

Første gang jeg har sett den droppe, og farmet med 2 characters i hele fjor...

Skrevet

Noen som vet om Blizz har lagt til noe nytt loot på Headless Horseman?

(Annet enn det som er oppgradert til lvl 80).

Tenker på noe ala Tankard of Terror fra Coren.

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet (endret)

HH dropper nok bare den samme gamle suppa

Edit: Fant nettopp ut at jeg hadde fjernet /cast rune strike fra alle mine abilities når jeg fjernet pet totemstop for en god stund siden, så jeg har ikke brukt Rune Strike i arena på flere uker xD

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Gjorde et par Headless Horseman runs i går - http://bildr.no/view/509771

Trengte kun Sinister Squashling for The Hallowed, og etter å ha drept HH rundt 13 ganger (vi har mange alts) logger jeg den første av mine 80's for en summon. Squashling dropper. En anelse irriterende.

Heldigvis fikk jeg den til slutt, da :]

Skrevet

Får ikkje logga inn på wow-europe, for og legge til, samt sjekke hvor lenge det er igjenn av gamecardet.

Kommer fram at jeg må logge inn med battle.net account,

så må jeg lage en account der for og sjekke hvor mye det er igjenn av gamecardet?

Skrevet (endret)

Har du "merget" kontoen din med battle.net?

Da må du logge inn med e-posten din, og ikke med "account name".

Hvis du ikke har merget den, så har noen andre gjort det.

Med andre ord, så har noen hacket kontoen din. :ermm:

Endret av Andrraz
Skrevet
kjeder meg så ingame om dagen at jeg har begynt på Insane in the membrane nå. Får følelsen av at jeg kommer til å hate megselv når jeg er ferdig, men er hvertfall ikke veldig mange som har den.

Don't do it. Du kommer til å hate deg selv når du her friendly/honored med bloodsail. Jeg gjorde bare bloodsail achivementen, og nå er jeg så hated som det går ann å bli med alle goblin byene, tar evigheter å farme tilbake til bare natural/friendly med dem.

Jeg hadde farmet litt, men er nå full hated igjen me goblin byene etter at jeg måtte inn i alle goblin byene for trick and treat achivementene. Tror jeg fant ut at du må drepe over 40k wastewander folk for å bli exhalted med goblin byene, ca 16k for å bli natural igjen. Problemet er ikke å drepe dem, for jeg oneshotter dem, problemet er at det er så få av dem.

Jeg har nettopp startet med fishing, men kan jeg være med på fishing contest? nei for jeg er hated med bootybay :S

I hate goblins!

Skrevet

Har had skinnende smil siden i fjor jeg, om jeg ikke husker helt feil. Bruker ikke å ta disse events tingene så seriøst, grei morro første dagen men mister mye av gløden de andre dagene. Har vært et par ganger hos Headless horseman, fått mey en kost og litt småtterier. Får være nok.

Skrevet
Får aldri tannpirkere jeg :ermm:

Får aldri tannpirkere jeg :ermm:

aldri jeg heller.. :dontgetit:

Dere kunne fått mine.

I dag har jeg fått 50 stk og i går kveld fikk jeg også 10.

Fikk endelig en wand nå da, så da er det bare å prøve og komme gjennom /2-spammet i et håp om at noen er interessert i å gjøre meg om til noe annet :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...