Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig Stine, hadde en gjeng på 5-6 stk som jeg spilte med, nå har alle de sluttet eller byttet server. Men men.

Funnet meg en guild men mange kjekke folk i, både gutter og jenter =)

Skrevet (endret)

noen som hadde orket å ta seg bryet med å sende en Scroll of Resurrection til andebrei(æt)gmail.com ?

Endret av andash
Skrevet

Har alltid bare hatt min bror som jeg kjenner som spiller, men har over årene blitt kjent med folk rundt forbi i Norge som jeg skyper med hver dag, så selv om jeg ikke spiller med folk i umiddelbar nærhet, så er det alltids noen å fjase med mens man spiller :)

Skrevet

Er selv rundt 30-35 stk fra sandefjord området som spiller sammen.

Flesteparten av disse kjente jeg ikke fra før.

Så, wow har igrunn bidrat mye til mitt sosiale liv også, siden vi

møtes i ny og ne til en fest ol.

Uten rl venner å spille med, så hadde jeg trolig gitt meg for lenge siden.

Skrevet
noen som hadde orket å ta seg bryet med å sende en Scroll of Resurrection til andebrei(æt)gmail.com ?

You have cast the Scroll of Resurrection! Your friend has been sent the invitation email and now has one month to accept your invite to the FREE 10-Day Burning Crusade Trial.

Skrevet

You have cast the Scroll of Resurrection! Your friend has been sent the invitation email and now has one month to accept your invite to the FREE 10-Day Burning Crusade Trial.

Sendte istad jeg og.. :p Hvor mange har du fått, andash? :p

Gjest Slettet+56132
Skrevet

Er vel bare meg som faktisk ikke mistrives med hodeløs farming og dreping i flere timer da :p

Skrevet (endret)

Motsatt problem. Får faen ikke en eneste tannpirker. Mangler bare tannpirker og sinister for å være ferdig, og jeg har tapt sinisteren 2 ganger i år, og sikkert 50 ifjor...Sugent :thumbdown:

Edit: Jess, endelig Toothpick, var verdt å vente den siste havtimen før jeg går til sengs!!

Endret av Hans-o
Skrevet

Jeg har ikke engang sett sinisteren droppe. Noen sinne. Ei heller mounten.

Derimot har begge droppa for flere i guildet. Til og med 2-3 ganger på samme run -_- Er det fuckings mulig.

Skrevet
Er mye bedre å si til alle i gropuen i forkant at alle skal neede, så er det ikke et problem.

Riktig det! :)

Har rekruttert min kjære bror og håper på å få både en mage og rogue i outlands level pga det..

Gleder meg til å få starta, alltid hatt lyst til å spille begge deler end game :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...