Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også dropper det en øks i totc25 også kommer det en rogue og tar den. Jeg skjønner ikke hvorfor i helvete rogues fikk bruke øks. Shamans har da ikke noe våpen de kan ha for seg selv lenger :s

Skrevet

Mange dailies. 25 kan gjøres daglig.

Finner mange i Icecrown både i Shadow Vaults, den flytene tingen i lufta og Argent Tournament dailies. Har man ikke gjort faksjonene enda har man en stødig inntekt der.

Har og noen spred rundt f.eks Coldarra (Borean Tundra), Wymrest (Dragonblight), hvalross folkene (og i Dragonblight), Storm Peaks (Sons of Hodir f.eks) og Zul'Drak.

Men anbefaler Icecrown først, flestparten sitter der om du har åpnet det meste der.

Skrevet

Vil faktisk anbefale daily-questene i Storm Peaks først. Da får du nemlig reputation med Sons of Hodir, som lar deg kjøpe enchant til skuldrene dine.

Skrevet

Forsåvidt enig med deg ja, i tilegg får man jo nå badges fra daily dungeon questene som gir 500 rep med Sons of Hodir så kombinert skulle rep grindinda ta under en månde for å bli exalted med dem. Med tanke på hvilken valg man har på shoulder enchants så er det vel bare å sette luggene i sving :)

Skrevet

Icecrown citadel. Komt noke lootlist til saken?

Einaste eg har fått med meg er vel ilevel 245 i 5mans instance? (noke som eg er enig med dei fleste i er for høgt men men).

Skrevet

Arms skal være best når du er dårlig gearet, og Fury når du er bra gearet. Vet ikke helt hvor den grensen går, men du får prøve deg litt frem.

Skrevet

Det kommer ingen dailies i Storm Peaks før du har gjort en laaaaaaaaaaang quest chain forresten.

Bare å starte så blir du ledet rundt og til slutt til kjempene som har dailys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...