Lyral Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Noen med erfaringer ang. ca. hvor lang tid det tar å få trial accounten sin oppgradert til vanlig?
Lyral Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Treige blizz >.< Regnet med at det skulle skje med engang jeg også, men har ventet i hele dag nå. Kanskje fordi det er søndag? :/
Andeby Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Treige blizz >.< Regnet med at det skulle skje med engang jeg også, men har ventet i hele dag nå. Kanskje fordi det er søndag? :/ Kan ta opp til 72 timer før alle endringer er ordna, men tror levelcap blir borte med en gang.
Gaarulf Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Noen som da har peiling på hvor lang tid de bruker på å få tilbake accounten min? Ga alt av opplysninger og sånt, jobber de på Søndager eller må jeg vente til Uken.
Xboxftw Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Pga paniske grunner merge jeg kontoen min med Battle.net ifrykt for å bli hacket. Noen som vet hvor lang tid jeg må vente før jeg kan logge inn? Det står bare "Development" på "Choose your language" og ingen realms eller no kommer opp. Ventet rundt 2 timer nå.
Christoffer99 Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Hva faen... Finner ikke igjen denne achievmenten noe sted. Hva faen skjedde? Det er ikke en ekte achievement, det er en fra en addon, wintertimer hvis jeg husker riktig.
Pug Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Ligger ikke i feats of strength. Og hvis du CODer noe til en fyr så har han 30 dager på å betale ellers kommer den tilbake til deg. Feil, CoD ligger i postkassa i 3 dager (eller var det 2/4?) før det sendes tilbake. Så må ikke vente 30 dager på noen som ikke betaler for seg.
Lightningwolf Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Var 30 sist jeg gjorde det. Nå kan det være så mye som 3 år siden, men still.
Knofle Skrevet 4. oktober 2009 Skrevet 4. oktober 2009 Twins heroic down, men jeg var ikke der. Oh well. ^^
angry_dee Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 (endret) .. lese allt som står neste gang.. Endret 5. oktober 2009 av angry_dee
nazrm Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Twins heroic down, men jeg var ikke der. Oh well. ^^ Slack mer! Og kom deg på irc! :O
Roberthawkins Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Lvlet en rogue, driver å gearer den opp nå, kjører combat fist/dagger spec, men føler jeg ikke får ytet nok, Hvilken spell rotation dere erfarne rogues?
Gaarulf Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Har da fått mail fra Blizzard om at Bankkortet mitt ikke var god nok ID. Jeg har dessverre ikke pass, eller førerkort, så da er vel Bankkortet mitt den eneste ID'en jeg har? Er jeg virkelig nødt til å ta bildet av fødselsattesten min, evt dåpsattest eller kan jeg ringe Blizzard sitt supportnummer og forklare de det? Greetings, Thank you for your email. Regrettably, the identification you provided was not accepted for the following reason(s): The document provided is not an acceptable ID. (Not nationally accepted, e.g. school cards, library cards, insurance cards etc). While these requirements may seem overly strict, we consider it to be of vital importance that no account be unrightfully claimed by an impostor. As such, these measures are necessary. Please send us: - A fax, scan or digital image of nationally recognised photo ID, such as passport or drivers license. and - The last 4 numbers of the credit card you are using on this account or a picture of the game card used, if you use those. IMPORTANT: Also include your full Name, Address, Account Name and E-mail Address and send it via one of the following methods:
Sati Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Bankkort skal være god nok ID det, da er det bildet som ikke er tydelig nok. Det de skal ha er navnet, så få det ordentlig fram så det ikke er mulig å ta feil. Har selv brukt bankkort som ID til Blizzard 2 ganger, fungerte fint.
nazrm Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Samme som Sati. For sikkerhets skyld har jeg skrevet noe ala "The picture attached is a nationally recognized ID in Norway." de gangene jeg har sendt inn.
tflovik Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Har da fått mail fra Blizzard om at Bankkortet mitt ikke var god nok ID.Jeg har dessverre ikke pass, eller førerkort, så da er vel Bankkortet mitt den eneste ID'en jeg har? Er jeg virkelig nødt til å ta bildet av fødselsattesten min, evt dåpsattest eller kan jeg ringe Blizzard sitt supportnummer og forklare de det? Har du bilde på Bankkortet ditt? Må være bilde på det for at det skal være gyldig samt at det ikke er gått ut på dato.
Gaarulf Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Har bilde, ja. Og alt skal være leselig på det. Fikk det for noen uker siden, så skal også være gyldig. I mailen jeg fikk nå nettopp (automatisk greier etter at jeg sa ifra at bankkortet var gyldig id) fikk jeg beskjed om å sende via den webformen igjen, er jeg nødt til det eller kan jeg bare svare på den mailen deres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå