Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Hvorfor tror du det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Herregud, sånne ting har gått alt for langt.

Gaming stuff som kommer RL, slik som wow-kostymer, våpen osv (90% dårlig kvalitet), er bare teit. Gaming stuff hører hjemme in game, og ikke i real life.

Edit: Post #1000 :D

Endret av Ajaco
Skrevet

Skjønner at folk som har 500+++ flasks blir pisset off av denne endringen, men det blir feil å si at Blizzard voldtar forbredelser. De har fortsatt 500 timer med flasks og står fortsatt bedre stilt enn de som ikke har forbredt seg like godt, i tillegg burde alle være klar over at alt du velger å legge mye gull i kan miste verdi i spillet akkurat som i virkeligheten.

Skrevet

Er glad mine flasks kostet meg null og nada.

Alt i alt tatt i betraktning synes jeg dette er en grei forandring, ingenting å klage på fra mitt ståsted.

Dog fortsatt synd på de som brukte store summer på flaskene sine, men som nevnt over: "Burde alle være klar over at alt du velger å legge mye gull i kan miste verdi i spillet akkurat som i virkeligheten."

Skrevet

De er rimelig dyre :S Tror ikke jeg ville tatt med på LAN, men det er den ultimate gaven til en gamer som du ikke kjenner så godt at du må gi han/hun gaver til *Mye penger*!

Skrevet

Selv om du kjenner folk godt trenger du ikke bruke mye penger på gave til de vel :p

Den eneste personen jeg bruker mye penger på når det gjelder gaver, er søstersen, derimot, ikke til minstesøss - til sistnevntes store irritasjon :p

Skrevet
Herregud, sånne ting har gått alt for langt.

Gaming stuff som kommer RL, slik som wow-kostymer, våpen osv (90% dårlig kvalitet), er bare teit. Gaming stuff hører hjemme in game, og ikke i real life.

Edit: Post #1000 :D

Spiller du enda? :O

La ikke du opp i tbc?

Velkommen tilbake isåfall :D

Skrevet
Allerede kjøpt inn, vel anvendte penger imo ^^.

Du har da ikke anvendt en krone ennå så vidt jeg vet ....

Blablabla,kom å hent dem da.

Skrevet
Hvorfor tror du det?

Har ikke noe godt argument her, men det er bare noe jeg tror, alle dere andre skal få tro noe annet. Men syntes ikke det så så veldig godt ut, rett og slett.

Skrevet

Noen som har noen tips til sarth 3d 10 man?

Oppsett, tacts osv.

Vi sliter litt med å få ned drage nr 2 i tide, også fucker alt når vi skal inn i portalen...

Skrevet (endret)

Tror du at dere klarer å brenne ned første drage uten BL/Hero? Og så bruke BL/Hero på drage nr 2.

Gjerne fortell litt mer om hva dere har av folk å plassere, og hvilke taktikk dere bruker. Vet ikke helt hva du har å jobbe med.

Endret av Macord

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...