Espen_k Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 jeg holder nå på å prøve å installere Gta San andreas.... men jeg får bare feilmeldingen: Feature: Grand Theft Auto San Andreas Game Data Component: Models File E:/data3.cab Error: Datafeil (Sirkulerende overflødighetskontroll, CRC) pliiis... kan noen hjelpe meg?
Breiker Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 du har med andre ord ikke fått lastet den ned skikkelig!
Espen_k Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 (endret) jo! den har virket mange ganger før... uten bugs Endret 2. august 2005 av B-Zerc
Bear^ Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 jo!den har virket mange ganger før... uten bugs Mener du: Jo, har lasted det ned, og det funket før? For da tror jeg du er på tynn is her.
Espen_k Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 (endret) det er ikke jeg som har lastet det ned.... jeg har installert det en gang før... og noen andre har også brukt dvd'en som det er lastet inn på! Endret 2. august 2005 av B-Zerc
Bertelsen Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Kan du ikke trykke på ignore? Funket hos kompisen min, men vet ikke om han hadde original..
Snorre Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Etter hva jeg leser her virker det som om spillet er lastet ned ulovlig. Diskusjon rundt bruken av piratkopiert programvare/spill er imot retningslinjene. Videre er tråden feilpostet. Stenger derfor denne tråden. Snorre *Tråd stenges*
Anbefalte innlegg