Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Styling til Mercedes 230E (W124)


Anbefalte innlegg

Er en gutt på 17år som kanskje skal investere i 230E 94mod med tiden.

Vil få den til å vekke litt oppsikt!

 

Er det noen som vet om stylingsider på nett som holder hovedsaklig til i Norge eller Sverige? Vil ikke begynne å importere ting fra USA o.l pga mangel på erfaring..

Evt kjøpe en bil som er stylet allerede?! Bare si ifra dersom du eller noen du kjenner skal selge sin 230E eller 190E!

 

Er på utkikk etter grill som har stjernen i grillen, frontfanger, sideskjørt, dekor/vinyl, bakfanger og vinge. Trenger ikke noe eksklusivt. Er student, og har ikke så mye penger! :(

 

Hadde vært fint om noen kunne legge igjen noen linker til relatert stoff! :)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Må ikke finne på å råne style en mercedes, skal du gjøre nåe sånnt passer det bedre med noe japansk:P

ville heller Sotte på advandtgarde grill , eller den med stjerne i som du får hær: www.mbdele.dk Fin farge, litt grommere potte (ikke overdriv) soting, noen fete felger senk og et greit anlegg;) da har du bil=) men du ser nå selv..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hei nighthawk 1988. sats heller på 190e`n ja! hadde en slik en for ett år siden. det finnes masse stylingeler som er billige til den. det er slike "add-on" fangere som monteres på orginal fangerne. hadde rieger infinity leppe fram(1900kr), sideskjørt(2-3000kr) pluss 40mm senkefjærer som var kappa 4runda fram og 3 runda bak, noe som resulterte i at bunnpanna ble tynnslitt og etterhvert ble det hull, men det så grisetøft ut da.hadde 15"felger med 195.50 for å få de under skjermene:o)men uansett hvilken mercedes du kjøper så for guds skyll bytt ut framsetene. det er som å sitte på en trebenk kledd me filt!!Har fremdeles frontleppa hvist du er intrisert.billigbillig.den er noe skadet men det er ikke noe problem å fikse med en loddebolt og litt plastsparkel. den gikk sund da jeg hadde den på min etter jeg hadde kappet fjærene, og det var bare 2 runder med kapping. måtte ta den av.kappet deretter 2 runder til fram og da fikk jeg akkurat ei snuseske under orginalfangern!!! lykke til.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...