Gå til innhold

Ang Netshop 1559 Negativ omtale


Anbefalte innlegg

Jeg synes Netshop 1559 ser ut som en grei pc til en fin pris.

 

Men testen på hardware (PSdata versjonen) gjør meg veldig usikker.

 

Her er det negative som blir nevnt:

 

- Kontinuerlig viftestøy

- Mykt tastatur som bråker

- Lavere klokket grafikkbrikke enn konkurrentene

- Ikke infrarød eller Bluetooth

- Programvarebaserte ekstraknapper

- Ingen docking-løsning

- Mangler DVI

 

De 4 siste punketene bryr meg ikke.

 

Angående lavere klokket grafikkbrikke. Er det ikke mulig å klokke denne opp til standard hastighet igjen? Eller er konstruksjonen sånn at den vil bli veldig varm?

 

Jeg har en ECS 551 nå, den bråkte også endel... men der kom det en bios oppdatering som gjorde den mye bedre. Er noe av det samme aktuelt for 1559?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde selv en tundra 1559 men leverte den tibake. Det er en del ting som er dårlig med den.

 

Skjermen har dårlig innsynsvinkel. tastaturet registrerer ofte ikke når jeg skriver fort. og maskinen blir veldig varmt da jeg spilte bf2(opp mot 80 grader).

 

Det er mulig å klokke den med den nyeste driveren til nvidia v77.72, men jeg tror ikke det er så lurt med tanke på varme problemet den har fra før.

Lenke til kommentar

Jeg har en whitebox 1559, og synes det er en bra maskin.

Den kjører wow uten problemer.

Bråker ikke noe mere en min stasjonære og den bråker ikke like mye hele tiden.

 

har lagt merke til at ingen pc`er med MXM 6600 har dvi, derimot så har alle MXM 6800 maskiner det, så jeg tror at det er en gpu begrensning.

 

siden 1559 har MXM, er jo gpu oppgraderbar, og vist dvi/vga sitter rett på gpu, vill jo det være oppgradertbart også vist MXM 6800 kortet har dvi, ser i hvertfall ut som på min at det er plass til mere ved siden av vga uttaket :thumbup:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...