d_stenvig Skrevet 26. juli 2005 Skrevet 26. juli 2005 Sliter med at filmtitting blir preget av hakking/lagging. Det er ikke mye det er snakk om, men få enkelte ganger, og naturligvis veeeeldig irriterende. Noen ganger fryses bilde helt, og spilleren må jobbe noen sekunder for å "spole seg fremover" for å være sync. Bruker MediaPlayer Classic, og K-lite mega codec pack. Har også prøvd XP codec pack, men det funka heller ikke. Noen som har et fornuftig forslag på hvorfor det blir slik? Virker nesten som om maskina ikke er kraftig nok for avspilling.., selv om den er rimelig uptodate.., Problemet kom etter jeg satt i ny harddisk, innstalerte windows xp ->SP2<-, og codec pack. (brukte xp codex pack i forrige harddisk, og da fungerte alt greit)
larsli Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Sjekk at den nye harddisken står på DMA. Ellers kan det være K-Lite pack'en. Fjern denne og bare installer de codec'ene du trenger. Det er mye bedre enn å installere en codec pack med haugevis av codec'er du ikke trenger.
d_stenvig Skrevet 27. juli 2005 Forfatter Skrevet 27. juli 2005 Hmm.. DMA? Hvordan sjekket jeg det? Har prøvd å avinnstalert, prøvd andre pakker, eller slik som du sa- kun de jeg trengte.. Fortsatt litt lagging og hakking..
Tordenflesk Skrevet 27. juli 2005 Skrevet 27. juli 2005 Hmm.. DMA? Hvordan sjekket jeg det? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=448887&hl=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå