Gå til innhold

film på minnekort


Anbefalte innlegg

Leste at det snart er mulig å kjøpe spillefilmer på mmc-kort til Nokia telefoner.

Vil dette etterhvert bli mulig på sony ericsson og andre merker?

 

Og, om jeg kjøper et GBkort til K750i, kan jeg legge inn film fra pc ved hjelp av minnekortleser eller usb-kabel, for deretter å se den på mobilen? (filmen vil krympe i størrelse for å passe inn i tlf? :ohmy: )

 

Hadde vært tøft om dette var mulig, er litt lost på det området.

 

Vurderer å kjøpe K750i, men vil vite om dette er mulig først! :D

Endret av stillborn..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er mulig på de fleste/alle telefoner som har mulighet til å vise video (altså også på K750i).

 

Symbian-telefoner er best på dette området, der hvor du kan laste ned et eget program som gjør at du kan se høykvalitets video med høykvalitets lyd i full skjerm.

Endret av ^Cartman^
Lenke til kommentar

Det er jo selvfølgelig ikke noe forskjell på videoer på forskjellige minnekorttyper! Du kan like enkelt putte film inn på et Memory Stick (DUO og/eller PRO) som med MultiMedia Card. Siden det følger med datakabel til K750i (hvis jeg ikke er helt på jordet da), så har vel man muligheten til å overføre film via kabelen til minnekortet...

Lenke til kommentar

Ja, men det svarte du på forrige gang!

 

Har du ikke hørt at det snart selges filmer på minnekort da? :D

Men har kun hørt om MMCkort-filmer.

Derfor jeg lurer på om noen har hørt om filmer på andre typer minnekort..

 

Sorry maset, men vil bare ha svar på dèt :p

 

Forresten; Har tenkt å bestille K750i fra best-buy (pris 1799,-) med netcom active talk.

 

Bra pris? Og hvordan er det med service, angrefrist o.l.?

Lenke til kommentar

Det du kan gjøre, er å på en måte skaffe seg filmen (DVD eller lastet ned fra Internett+++), og ved hjelp av PC-en konverterer du om til riktig format, og får filmen over til minnekortet. Har ikke hørt at det går ann å kjøpe filmer på minnekort til mobiler ennå.

Lenke til kommentar

nææ.. du?

 

Prøvde å laste inn en epsiode av Lword på tlf, men står bare en stjerne foran'n, når den kommer til tlf. Får ikke åpna den.

 

Noen muligheter ellers? Prøvde å endre filetternavn før og etter overføringa, men skjedde ittno! :(

 

Og, er det trygt å laste ned programmer fra getjar.com og slik? Emsn og Readmaniac (tenkte at det kanskje kunne gå å lese txt. filer på tlf med det prog)

Er det egentlig mulig? å lese worddokumenter på tlf? det går jo å overføre dem, så.. :hmm:

Lenke til kommentar
nææ.. du?

 

Prøvde å laste inn en epsiode av Lword på tlf, men står bare en stjerne foran'n, når den kommer til tlf. Får ikke åpna den.

 

Noen muligheter ellers? Prøvde å endre filetternavn før og etter overføringa, men skjedde ittno! :(

 

Og, er det trygt å laste ned programmer fra getjar.com og slik? Emsn og Readmaniac (tenkte at det kanskje kunne gå å lese txt. filer på tlf med det prog)

Er det egentlig mulig? å lese worddokumenter på tlf? det går jo å overføre dem, så.. :hmm:

Jeg tror du må gjøre film-filen din om til mp4-fil og med riktig strørelse

Lenke til kommentar
aha. hmm!

men slik smartmovie, funker ikke på k750 det da? bare symbian?

lurer på om jeg ska bytte inn igjen på 14dagers returrett.. hoff

Konverter du det til riktig format skal det funke. Prøv nokia converter eller hva den heter? Dette med film på minnekort er jo enkelt. Hvis du sier du har et gb minnekort kan du jo bare flytte filmen over på det og spille filmen av på telefonen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...