pmarius Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Google har gått videre med sitt online kartprosjekt på nettet. Hvis du går inn på: http://moon.google.com/ - så finner du et kart over den delen av månen hvor de berømte Apollo - månelandingene skjedde fra 1969 - 1972. Hvis du peker på de forskjellige landingsplassene, får du opp info om datoer, navnene til astronautene, osv. En artig liten detalj er at, hvis du plukker deg ut en posisjon, og så zoomer inn til max, så forandrer Måneoverflaten seg plutselig til en hullete sveitserost (se bildet) he he he
Marti Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Nåja. Det bildet der var ikke veldig overbevisende .
zjulik Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Google har gått videre med sitt online kartprosjekt på nettet. Hvis du går inn på:http://moon.google.com/ - så finner du et kart over den delen av månen hvor de berømte Apollo - månelandingene skjedde fra 1969 - 1972. Hvis du peker på de forskjellige landingsplassene, får du opp info om datoer, navnene til astronautene, osv. En artig liten detalj er at, hvis du plukker deg ut en posisjon, og så zoomer inn til max, så forandrer Måneoverflaten seg plutselig til en hullete sveitserost (se bildet) he he he DAGENS!!!
pmarius Skrevet 23. juli 2005 Forfatter Skrevet 23. juli 2005 Nåja. Det bildet der var ikke veldig overbevisende . Du tror det heller er et autentisk bilde av måneoverflaten?
Marti Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Nåja. Det bildet der var ikke veldig overbevisende . Du tror det heller er et autentisk bilde av måneoverflaten? Aldri i livet om jeg tror på det . Så jo helt forferdelig ut.
Marti Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Derimot de andre bildene (når man ikke zoomer helt inn) var morsomme og se på.
zjulik Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Nåja. Det bildet der var ikke veldig overbevisende . Du tror det heller er et autentisk bilde av måneoverflaten? Aldri i livet om jeg tror på det . Så jo helt forferdelig ut. Liker du ikke ost Marti? Det er sunt vet du.
Marti Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Nåja. Det bildet der var ikke veldig overbevisende . Du tror det heller er et autentisk bilde av måneoverflaten? Aldri i livet om jeg tror på det . Så jo helt forferdelig ut. Liker du ikke ost Marti? Det er sunt vet du. Nja. Liker egentlig brunost best.
Goscinny Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Vanlig gulost er ikke sunt. Det, som mange andre meieriprodukter, inneholder mettede fettsyrer. Av mettede- flerumettede- og enumettede er det mettede fettsyrer som er verst og enumettede som er sunnest. Hvis du spiser for mye mettet fett, øker bestanddelen av kolesterol i blodet, og man kan få åreforkalkning. Da tetter blodårene seg igjen og man får blodpropp. Dersom dette skjer i hjertet får man angina (hjertekrampe) og i hjernen; slag/hjerneslag. Hilsen Fedon Goscinny Lindberg
miCro Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Vanlig gulost er ikke sunt. Men godt er det nå lell.
Goscinny Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Vanlig gulost er ikke sunt. Men godt er det nå lell. Joda. Finnes mange ting som er verre! Hva er det som ikke er farlig å spise nå til dags? Til og med gulrot er kreftfremkallende, ifølge svenske forskere.
miCro Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Vi kan vel egentlig konkludere med at det er livsfarlig å leve. Tross alt, Ingen har overlevd hittil.
Mathiasman Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 leste for en stund tilbake at melk, ja MELK! den vi får fra kyr er kreftfremkallende :!: :!:
Migr Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 leste for en stund tilbake at melk, ja MELK! den vi får fra kyr er kreftfremkallende :!: :!: yeah right!
Marti Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Men OT kor? Samme for meg hva de svenske skrullingene sier. Jeg liker melk!
zjulik Skrevet 24. juli 2005 Skrevet 24. juli 2005 Men OT kor? Samme for meg hva de svenske skrullingene sier. Jeg liker melk! Kor er kyr på svensk ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå