Gå til innhold

Kritikk på bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei...

 

Jeg synes det ble litt mye med fire glass på bilde, kunne prøvd med 1 eller to glass kanskje? Ellers var effektene veldig bra!

 

Hvorfor laster du ikke bildene opp som vedlegg i denne tråden? Enklere å gi kritikk når man kan se bildene (eller i allefall ett av dem) i posten, men det er jo bare en bagatell.... Fine bilder, ja!

Lenke til kommentar

De ble litt "kjedelige" synes jeg.

 

Du har ikke noe fast hovedmotiv, og da blir det litt kluss, "hvor vil man fokusere?" Det blir bare et oversiktsbilde, som dog ikke funker i denne sammenhenge.

 

Hva om du senker kameraet, slik at du får gjemt bordplaten (evt. fremhevet den med 'Det gyldne snitt') ?

 

Du kan også eksprimintere litt med makroeffekten på kameraet ditt.

 

Lyssetting er også et viktig ord :)

 

Stå på!

Lenke til kommentar

> Lyssetting er også et viktig ord

 

Det er vel det som er blitt eksperimentert med såvidt jeg ser?! Ser ut som om belysningen består i å vifte med en lampe/lommelykt. Med trening og bedre kontroll (øvelse) på (dybdeskarphet, komposisjon,) lukkerhastighet og bevegelsene med lampen kan det bli riktig bra og unikt med slik effekt. - Play on!

Lenke til kommentar

En liten ting du ikke trenger noe annet kamera til er å etterbehandle bildene litt. Den svarte bakgrunnen bak glassene er ikke svart. Dette kunne vært fikset raskt f.eks i PS.

 

Er enig med Maverickfoto om å kanskje kutte litt ned på antall glass i bildet. For mye "kunst" blir ofte bare til rot.

 

Vær også obs på hvor du står når du tar bilde. Kanskje jeg tar feil, men mener jeg kan se refleksjoner av deg og kameraet ditt i cognacglasset.

 

Liker at folk prøver seg med nye idéer. Det er sånn du blir god! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...