Gå til innhold

Hvor finner man bra nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Om du skal spille cs, og samtidig komme godt overens med resten av spillerne og gli rett inn, ville jeg brukt denne metoden.

Ta noe som høres morderisk og brutalt ut, for eksempel "Deathkiller". Så legger du til en eller annen skrivefeil, slik at det blir sånn: "Dethkilla". Så legger du til navnet på noe helt dagligdags, som f. eks brunost. Slik at det blir "Dethkillabrunost". Legg gjerne til et par tall, slik at det foreksempel blir "Dethkillabrunost666".

Nå kommer den avgjørende fasen: Bruk alle tall og tegn på tastaturet ditt og prøv å få det til å ligne litt, men ikke for mye på nicket du har valgt. Sånn:

"D37|-||<|114B|2u|\|05t666"

Og voila, du har et nick!

det der lignet ikke på et nick.

jeg har skiftet ofte nick, men har nå funnet et bra fint nick.

Mitt nick: Luchy

post-184-1121474937_thumb.gif

Endret av K9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så var det og litt god humoristisk CS-ironi. Nei, jeg pleier alltid bare å finne på nick-ene mine selv. Det er ofte det beste, da du ender opp med et nogelunde unikt nick. Ellers skal det også sies at du må bruke nick som passer spillet du lager nick til. Hvis du spiller et rollespill og skal være et menneske, må du lage deg et navn som kan passe til mennesker. Om du spiller et bilspill lager du deg et navn som passer inn i dagens samfunn, eventuelt bare bruker ditt eget.

Skrevet (endret)

Heh, nicket mitt har jeg hatt helt siden da jeg i all hastverk skulle melde meg på et dataparty i 2001, og bare måtte finne på noe (sikkert inspirert av mitt da største favoritt-band, Metallica, som enda er kjempebra).

Har ikke tenkt å skifte nicket innen den nærmeste tiden, nei! :)

Endret av MeTa][iC
Skrevet

ikke finn på å kalle deg sånne navn. 1337kødd osv.. finn på noe nytt noe. Personlig hater jeg alle som sier PaWnZ0rZ og alt annet møkk de måtte finne på. Skulle hatt juling hele gjengen. Hvis du er litt god i tillegg er ingenting som å kalle seg SkrumpPung og likevel eie alle som kaller seg n00b-slayer Rockz0rs... osv.. fittunger sier jeg bare

Skrevet
ikke finn på å kalle deg sånne navn. 1337kødd osv.. finn på noe nytt noe. Personlig hater jeg alle som sier PaWnZ0rZ og alt annet møkk de måtte finne på. Skulle hatt juling hele gjengen. Hvis du er litt god i tillegg er ingenting som å kalle seg SkrumpPung og likevel eie alle som kaller seg n00b-slayer Rockz0rs... osv.. fittunger sier jeg bare

Skulle jeg hatt juling? :cry:

Skrevet

Mitt nick stammer fra generatoren på www.barrowdowns.com, men det finnes utallige metoder for å finne seg nick.

Synes fortsatt det er genialt måten en kompis gjorde det på i 10nde klasse. Tilfeldig bok... ("Cappelens atlas for ungdomsskolen" eller noe sånt). Velg ut deler av teksten, og sett det sammen så det kan høres ut som et ord. Resultatet ble: Cappfor, et nick han har hatt i 5 år nå ;)

Skrevet (endret)

metallic.. nah. du passerer gjennom nåløyet, men folk som kaller seg 1337(ett eller annet) eller har navn som ser ut som en kniv, eller kaller seg for KillerCT osv, skulle hatt bank! Beste nick er fra barnetv, spedd i litt homo tendenser.

men folk som sier rockzors, skriver AnNeNhVeR bokstav stor, og bruker generlt teit cs terminologi.... dem respekterer jeg ikke. Og folk som sier teh.... Hva er gærnt med the?

Endret av andre_sn
Skrevet (endret)
metallic.. nah. du passerer gjennom nåløyet, men folk som kaller seg 1337(ett eller annet) eller har navn som ser ut som en kniv, eller kaller seg for KillerCT osv, skulle hatt bank! Beste nick er fra barnetv, spedd i litt homo tendenser.

men folk som sier rockzors, skriver AnNeNhVeR bokstav stor, og bruker generlt teit cs terminologi.... dem respekterer jeg ikke. Og folk som sier teh.... Hva er gærnt med the?

Teh er en "moderne" måte å skrive det på.

Slik er noob også

De er basert på skrivefeil fra folk som enten har skrevet raskt slik at bokstavene har blitt feilplassert (the - teh) eller av anaflabete tullinger (newbie - newb - noob - n00b - nabb- X antall andre).

Det er snodig, ja.

Men nick er nick, og på den måten du ramser opp alle folk du hater.... Hvilke nick er det egentlig du respekterer? Er det noen i det hele tatt?

BTW: Hva er galt med "galt"? ;)

Endret av MeTa][iC
Skrevet (endret)

Mitt ble skapt på en litt spesiell måte, kan huske tilbake i 10`ende klasse jeg satt og kjeda meg, og trengte sårt en ny mail konto på hotmail. Kom over navnet Anus og syntes dette var ganske morsomt. (alle har vært i fjortis fasen) hehe

Siden jeg heter Steffen ble det SteffAnus og levde med det, lenge lenge. Helt til en dag jeg kom over en lydfil som innehold en trønder som sa `Æ lika banan..` osv, dere kan tenke dere hvordan den ente hehe. Da fikk jeg en idè hva med og slå sammen Banan og anus? Det som skjedde var dette:

Banan<--------->Anus =

BanAnus

Voila mine forumer!

Endret av BanAnus
Skrevet (endret)

Metallic: nick jeg respekterer er de som er orginale og er personlige til en viss grad. "n00bRoxor" er ikke noe orginalt eller personlig navn. Bare noe drit man skvisa sammen. Bra navn er for eksempel figurer i bøker eller filmer man ser opp til, noe som høres fett ut, noe som bare er helt på trynet men likevel morsomt. Alltid gøy å bli drept av en "analbanan". .

Greit at folk skriver the feil, men hvorfor skrive "feil" hele tida? moderne formen? Skal man bynne å si ted istedenfor det? Hvis det fins noe stygge språk så vil jeg sette cs språket på toppen.

Når jeg spiller, og hvis jeg trenger å si noe så sier jeg det på godt norsk... og jeg hopper over alt av cs ord, jeg sier ikke lol engang. Folk som sier lol i virkelige verden også (nok av dem) burde se på seg selv og se hvor dumt det er. Når man "lol"er istedenfor å le ekte så er alt håp ute!

Endret av andre_sn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...