bokhylle Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hei! Hvor kan jeg finne gode nickname som jeg kan bruke i CS og andre online spill? Takker for svar
xanth0s Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Du kan jo bare bruke bokhylle Eller du kan jo prøve denne nick generatoren Ultimate Nickname Generator.Det er mange av disse på nette, fin flere på Google Endret 13. juli 2005 av xanth0s
Hr. Jenssen Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Tja, de fleste finner vel nick i hodet sitt.^^
Elendil Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Noko sånt du leter etter? http://www.google.no/search?q=name+generat...:en-US:official
bokhylle Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Trenger et program til å lage kule bilder til å ha nicket på ( dette passer kanskje ikke på Diskuter spill og tilbehør - Generelt?)
akarno Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Til RPG characters i spill tar jeg alltid opp en phantasy bok (som tidshjulet)... Problemet er at de nesten alltid er tatt På en annen side har de beste kommet fra hodet mitt.. Er vel kanskje det beste
Cord Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 Skallen er nok beste tipset. Eller ta deg en ferie med en synonym ordbok, bla i den noen uker og se hva du finner PS: Høyesterettsjustitiarius er jeg sikker på er det bra nick som ingen bruker =P
perpyro Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 (endret) Som bilde er det jo bare å gyve løs på Conan, Herman Hedning, Billy, T&T, Donal ore what ever og scanne seg et stilig bilde som man kan manipulere videre i fotoshop. Morsome nick som garantert ingen andre har: Bob Kåre, Arne Bernt, Peter Balle, Bjarne Rimi eller disse fra det gamle revolvermagasinet og hørspillet jungelskattens forbannelse: Jangtze Lyse eller Leo Luftwaffe hvorav sistnevnte vil få mange til å tro du er tysk, snakker av erfaring. Endret 14. juli 2005 av perpyro
Schmeisser Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Hehe, tror nok bokhyllen eller hjernen er best ja. Elles kan du vel ta noen folk som du har lest om og improvisere, som for eksempel, Tor Odin, eller Jupiter, eller noe.. Er no bare å finne på noe.. kanskje du kan spørre en sånn "CS-1337" ang navn, som PaWnOrQrz eller noe
Sigga Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Go elvish style! http://www.chriswetherell.com/elf/Default.asp
Anonym234 Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Kulest når man finner på ting sjøl. bokhylle er jo kult. bookshelf.
Hr. Jenssen Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 bookshelf Alle har hvert sitt nick. Bookshelf er egentlig ikke så dårlig, da det er originalt, og det er mye mer idiotisk med nick som inneholder Z og X, samt masse tegn.
Sigga Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 |)E/-\|)|_Y 5|-|4|)0w: Er den typen nick man ikke ska ha.
slash Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Om du skal spille cs, og samtidig komme godt overens med resten av spillerne og gli rett inn, ville jeg brukt denne metoden. Ta noe som høres morderisk og brutalt ut, for eksempel "Deathkiller". Så legger du til en eller annen skrivefeil, slik at det blir sånn: "Dethkilla". Så legger du til navnet på noe helt dagligdags, som f. eks brunost. Slik at det blir "Dethkillabrunost". Legg gjerne til et par tall, slik at det foreksempel blir "Dethkillabrunost666". Nå kommer den avgjørende fasen: Bruk alle tall og tegn på tastaturet ditt og prøv å få det til å ligne litt, men ikke for mye på nicket du har valgt. Sånn: "D37|-||<|114B|2u|\|05t666" Og voila, du har et nick!
Beatnut Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 Som bilde er det jo bare å gyve løs på Conan, Herman Hedning, Billy, T&T, Donal ore what ever og scanne seg et stilig bilde som man kan manipulere videre i fotoshop.Morsome nick som garantert ingen andre har: Bob Kåre, Arne Bernt, Peter Balle, Bjarne Rimi eller disse fra det gamle revolvermagasinet og hørspillet jungelskattens forbannelse: Jangtze Lyse eller Leo Luftwaffe hvorav sistnevnte vil få mange til å tro du er tysk, snakker av erfaring. Mange fine navn fra KLM sine skjetser. Adol Fittler for eksempel..
Bear^ Skrevet 16. juli 2005 Skrevet 16. juli 2005 Om du skal spille cs, og samtidig komme godt overens med resten av spillerne og gli rett inn, ville jeg brukt denne metoden. Ta noe som høres morderisk og brutalt ut, for eksempel "Deathkiller". Så legger du til en eller annen skrivefeil, slik at det blir sånn: "Dethkilla". Så legger du til navnet på noe helt dagligdags, som f. eks brunost. Slik at det blir "Dethkillabrunost". Legg gjerne til et par tall, slik at det foreksempel blir "Dethkillabrunost666". Nå kommer den avgjørende fasen: Bruk alle tall og tegn på tastaturet ditt og prøv å få det til å ligne litt, men ikke for mye på nicket du har valgt. Sånn: "D37|-||<|114B|2u|\|05t666" Og voila, du har et nick! Snakker du erfaring eller. Høres slik ut Det beste nicket er det du finner på selv. Jeg har 2 nick, Thcernobog og bear^. Thcernobog er fra Blood, siste kjempen der. Bear^ er fra første del av navnet mitt, oversatt fra norsk til engelsk (duh). Let i kriker og krorker i din lille hjerne og du finner nok et passende nick. Om du skal passe ordentlig inn i CS, må du nok følge Slash sitt eksempel. Nick som 1773Haxor f.eks, faller rett inn hos CS nerdene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå