Gå til innhold

Overføring med bluetooth til minnekort på 3230


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp fått en Nokia 3230 i hus med et 512mb minnekort. Jeg er forøvrig kjempeimponert over telefonen ettersom jeg har lest utallige steder at den er veldig treg. Den er da pokkern ikke så treg som folk skal ha det til, men nok om det.

 

Problemet mitt er at bluetooth-overføring legger filene i innboksen som bruker telefonminnet som kun har drøye 6mb. Finnes det noen måte å få filene til å bli overført rett til minnekortet istedet?

 

Takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en fil du kan legge inn på telefonen så meldingsminne går på minnekortet.

Da blir alle de meldingene du har inne nå borte. De er mulig å finne igjen men. De ligger ihvertfall inne på telefonen.

Jeg anbefaler å slette først. For å spare mye mik-makk.....

Hvis dette en en løsning så bare si ifra så kan jeg legge ut fila her.

Den er gratis.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Hei, jeg har nettopp fått en Nokia 3230 i hus med et 512mb minnekort. Jeg er forøvrig kjempeimponert over telefonen ettersom jeg har lest utallige steder at den er veldig treg. Den er da pokkern ikke så treg som folk skal ha det til, men nok om det.

 

Problemet mitt er at bluetooth-overføring legger filene i innboksen som bruker telefonminnet som kun har drøye 6mb. Finnes det noen måte å få filene til å bli overført rett til minnekortet istedet?

 

Takk. :)

4491462[/snapback]

Hey

Du gjør det ved å åpne meldingen i innboksen og velg>åpne og deretter velg og da kan du velge "lagre" og da vil du få beskjed om å lagre det på minnekort eller telefonminne

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...