Gå til innhold

TES: Lyd fra 25 min demo fra E3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meget interessant. Dersom bakgrunnseffektene i skogen er representativ for hvordan lyden i spillet vil bli, høres det meget lovende ut!

Det blir ikke behov for en Atmospheric sounds-mod da nei...

Skrevet

Er rimelig sikker på at damen som snakker omtrent midt inni lydklippet må være hun som spiller "M" i James Bond. Kommer ikke helt på hva hun heter, men jeg er ganske sikker på at det er hun som har gitt stemme til "hvem-enn-det-er".

De har jo sagt at det skal være flere kjente skuespillere som har gitt stemme til spillet foruten Patrick Stewart.

Skrevet
Tror dette spillet blir et "must have"! :thumbup::thumbup::thumbup:

-Simon

Jeg tror Oblivion kommer til å ryste spillverdenen til de grader!

Utifra informasjonen vi har nå, tror jeg dette kan bli en revolusjon, som vil gruse alle andre titler i 2005 --->

Skrevet

Det er vel ingen av dem som var med i Ringenes Herre som har noen stemmer?

*Håpe på*

Æsj. To forskjellige univers. Bør holdes separert.

Skrevet (endret)

*Håpe på*

Star Trek og Oblivion er også to forskjellige univers, men Patrick Stewart (som spiller som kapteinen i Star Trek: The Next Generation) har nå stemmen til Uriel Septim...

Jeg får ikke lov til å kjøpe Oblivion.. :cry:

Ikke? :scared:

Du ble vel nylig femten, i følge profilen? Jaja... Jeg føler med deg, foreldrene mine var også slik for et par år siden, fikk ikke lov til å ha blod på PC'en liksom...

Skjønt etter hvert begynte jeg å "smugle" spill inn på PC'en min, og så bryr dem seg ikke! :p

Du kan jo prøve å overbevise dem om at Oblivion ikke bare handler om kamp, prøve å få dem til å forstå storheten i spillet! Men hvis du ikke klarer det, så skjønner jeg det godt...

Du har min fulle medlidenhet!

Endret av MiSP
Skrevet
Er rimelig sikker på at damen som snakker omtrent midt inni lydklippet må være hun som spiller "M" i James Bond. Kommer ikke helt på hva hun heter, men jeg er ganske sikker på at det er hun som har gitt stemme til "hvem-enn-det-er".

De har jo sagt at det skal være flere kjente skuespillere som har gitt stemme til spillet foruten Patrick Stewart.

Judi Dench ?

Skrevet

Jeg vil ikke spolere noe så jeg velger å ikke høre lyd filene. Da blir førsteintrykket mer spennende.

Og nå som jeg har fått meg bra surround system så gleder jeg meg enda mer til utgivelsen av spillet :D

Skrevet

*Håpe på*

Star Trek og Oblivion er også to forskjellige univers, men Patrick Stewart (som spiller som kapteinen i Star Trek: The Next Generation) har nå stemmen til Uriel Septim...

At en skuespiller tilfeldigvis også har vært med i en annen fantasiverden har ikke noe å si, men jeg mener det blir feil å spesifikt ønske seg Ringenes Herre skuespillere til å lage stemmer til Elder Scrolls.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...