Gå til innhold

noen som vil starte en irriterende Gnome alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne være med, laga en Gnome Warlock som heter Trexa. Da jeg sjekka var ingen online av de som sto i lista på side 3. Prøver igjen i 2-3 tiden i morgen.

Ta gjerne en whisper til meg når noen av dere er online :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når man adder til på friends så har det ikke noe å si.. men finnes ikke karakteren så sier den ifra.. så tenkte kanskje det var stavet feil eller noe :)

Skrevet
Fordi gnomes er stygge! (Er alliance selv, men du kan ikke nekte for at gnomes er stygge! :p)

Enig. Klarer ikke Gnomes. Er Night Elf selv, gnomes er bare.. Rahh!

Skrevet
Nå fikk jeg vondt i magen. Spiller horde på Frostwhisper... Frykter det værste allerede :ohmy:

Stakkars deg, du kommer til å bli ganket av en gjeng korte, bitre og illsinte nordmenn. :p

Skrevet

Det er en roleplaying-server, din gjøk. Hva med å glemme tiss/bæsj/homo/hore/moradi-humoren i et sekund og faktisk lese gjennom spillreglene?

Skrevet
Det er en roleplaying-server, din gjøk. Hva med å glemme tiss/bæsj/homo/hore/moradi-humoren i et sekund og faktisk lese gjennom spillreglene?

Det er en pvp server for det første.. og gay betyr ikke bare homo, det er bare at ordet blir brukt stort sett som det i dag av folk som ikke vet bedre. Sjekk orboka di.

Gay - adj. livlig, munter, lystig, levelysten

adj. broket, pyntet, prangende, strålende

adj. lettsindig, utsvevende

adj. homofil

og tenk om han faktisk er homo? skal han ikke få lov til å stå for det?

når det gjelder lvls så er jeg 15 :)

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet (endret)
Jeg HATER gnomer og har dedikert characteren min til å jakte ned og knuse hver eneste gnom jeg treffer på.

:yes:

Er 38 undead shadow priest og vil være det til 60.

edit: på Frostwhisper

Endret av Slettet-QqZexW9o
Skrevet

buhu :( hvorfor kan dere ikke lage på The Maelstrom? har en lv 11 gnome warrior.. å det er extremt fett å se en knøtt liten gnome drepe feite dyr som tauren alene :tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...