Gå til innhold

noen som vil starte en irriterende Gnome alt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle lvl'r til lvl 20 og pincher inn 5 silver, da blir det nok til guild formation og tabard, så kan dere spare til tabard selv ;)

Btw: jeg trekker meg, har en mage jeg skal spille på et annet sted, orker ikke starte på nytt med mage =/ sorry folks

Skrevet

Best med kun gnomes, med inngang for dwarf priests. Jeg kan sikkert lage en dwarf priest hvis det er behov, men da håper jeg noen som har spilt priest før kan gi meg litt hjelp og tips siden jeg ikke har kjørt den klassen før.

Mvh.

Zetor;)

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet
Hvorfor irreterer hordes seg over gnomes?

Det har sikkert noe med at de er små, og når man får deng av en kar som ikke engang når èn til litt under kneskålene. Gnome warrior og mage ser latterlig badass ut ;)

Skrevet

Min Gnome rogue er og ganske badass med sverd som er like lange som jeg er ;)

Min mage på frostwhisper ble lvl 10 i går, sammen med Pug sin. Morro å være to mages, ting gikk fort da :) Håper flere kommer seg på etterhvert! Blir muligens litt spilling i kveld igjen for min del.

Skrevet
Min Gnome rogue er og ganske badass med sverd som er like lange som jeg er ;)

Min mage på frostwhisper ble lvl 10 i går, sammen med Pug sin. Morro å være to mages, ting gikk fort da :) Håper flere kommer seg på etterhvert! Blir muligens litt spilling i kveld igjen for min del.

Ja skal spille litt mer i dag/kveld jeg også, mage var en morsom avveksling fra instance runs med roguen min :)

Skrevet
Så... Finnnes det en full oppdatering av hvilke folk som er med og hva de kaller seg ennå?

Ja, mener listen på side 3 som jeg har skrevet er oppdatert, si fra om den ikke er det :)

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet (endret)

Gleder meg til det blir "gnome" raid ved Crossroads :w00t:

edita til gnome :blush:

Endret av Slettet-QqZexW9o
Skrevet

*ler*

Sitter og spiller på mage'n min nå, og hva ser jeg komme flyvende ut av tinker town?

jo, en UD Rogue:P

Senere ser jeg henne igjen utenfor banken i IF.

Veldig moro!

Skrevet

Hvem er det som er med på Frostwhisper? og hva er nickene deres? hadde vært greit me ei samling av alle, sånn at jeg kan legge til i friends. har ikke starta selv enda, har så mye jobbing =\

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...