Maynard James Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Jeg er med, Gnome Warrior elns, hvilken server? =) lager guild da vettu : The Ganking Gnomes<3
Trygve Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Jeg er med, Gnome Warrior elns, hvilken server? =) lager guild da vettu : The Ganking Gnomes<3 Frostwhisper tror jeg den heter
Sigga Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Kan godt starte en jeg, bare account managing (leif) kommer opp igjen snart.
Pug Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Hadde ikke skadet om noen gidder å starte en Dwarf Priest om det skal bli noe særlig til ordentlig guild
Amon Amarth Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Alle lvl'r til lvl 20 og pincher inn 5 silver, da blir det nok til guild formation og tabard, så kan dere spare til tabard selv Btw: jeg trekker meg, har en mage jeg skal spille på et annet sted, orker ikke starte på nytt med mage =/ sorry folks
Tbau5 Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Best med kun gnomes, med inngang for dwarf priests. Jeg kan sikkert lage en dwarf priest hvis det er behov, men da håper jeg noen som har spilt priest før kan gi meg litt hjelp og tips siden jeg ikke har kjørt den klassen før. Mvh. Zetor;)
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Hvorfor irreterer hordes seg over gnomes? Det har sikkert noe med at de er små, og når man får deng av en kar som ikke engang når èn til litt under kneskålene. Gnome warrior og mage ser latterlig badass ut
Beldor Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Min Gnome rogue er og ganske badass med sverd som er like lange som jeg er Min mage på frostwhisper ble lvl 10 i går, sammen med Pug sin. Morro å være to mages, ting gikk fort da Håper flere kommer seg på etterhvert! Blir muligens litt spilling i kveld igjen for min del.
Pug Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Min Gnome rogue er og ganske badass med sverd som er like lange som jeg er Min mage på frostwhisper ble lvl 10 i går, sammen med Pug sin. Morro å være to mages, ting gikk fort da Håper flere kommer seg på etterhvert! Blir muligens litt spilling i kveld igjen for min del. Ja skal spille litt mer i dag/kveld jeg også, mage var en morsom avveksling fra instance runs med roguen min
Datasmurf Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Så... Finnnes det en full oppdatering av hvilke folk som er med og hva de kaller seg ennå?
Pug Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 Så... Finnnes det en full oppdatering av hvilke folk som er med og hva de kaller seg ennå? Ja, mener listen på side 3 som jeg har skrevet er oppdatert, si fra om den ikke er det
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 (endret) Gleder meg til det blir "gnome" raid ved Crossroads edita til gnome Endret 12. juli 2005 av Slettet-QqZexW9o
Datasmurf Skrevet 12. juli 2005 Skrevet 12. juli 2005 *ler* Sitter og spiller på mage'n min nå, og hva ser jeg komme flyvende ut av tinker town? jo, en UD Rogue:P Senere ser jeg henne igjen utenfor banken i IF. Veldig moro!
jsol Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 eg har litt lyst å være med.. =P alti syns gnomes i dreadmist ser hefti ut ^^
Maynard James Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hvem er det som er med på Frostwhisper? og hva er nickene deres? hadde vært greit me ei samling av alle, sånn at jeg kan legge til i friends. har ikke starta selv enda, har så mye jobbing =\
FredrikFtw Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Jeg er med Hvem skal jeg kontakte in-game? EDIT: Grandiosa @ Frostwhisper Endret 13. juli 2005 av Arthas
Trygve Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg er med Hvem skal jeg kontakte in-game? Står en liste over di som er med på side 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå