kazaa Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 World enlarger slår seg av i combat da... (har testet). Slenger opp et bilde av min human paladin med noggenfogger og world enlargeren stacket Glowen er Ice barbed spear sin glow..
.V. Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 World enlarger slår seg av i combat da... (har testet). Slenger opp et bilde av min human paladin med noggenfogger og world enlargeren stacket Glowen er Ice barbed spear sin glow.. Ganske sikker på at den bare slår seg av når du angriper noen.
likferd Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 jeg har et tips til dere som sliter med å targette små gnomer...bare trykk knappene: Alt + f4 og så fikser det seg...neida bare tøyser vet du. bare trykk på Tab.(den knappen med puler mot hverandre over Caps lock) Du misforstår problemet I battlegrounds f.eks, når det er spillere på alle kanter, dusinvis av vakter, og en gnome mage som spretter rundt og bruker arcane explosion. Funker ikke så bra å bruke tab for å targete da..
Datasmurf Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Starting av gnome for å irritere hordes/folk generelt? Jeg er med, Jeg Er Med, JEG ER MED!!! Hvem, hva, hvor, hva?
Darx* Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Jeg har en litn Gnome warrior på lvl 6 på burning blade nå. ^^
FramE Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Når det gjelder å targete gnomer som hopper rundt og spammer IAE så går du først til Key Bindings -> Targeting Functions og setter en knapp til "Target Last Hostile". Sånn at med en gang gnomen angriper deg trykker du på knappen og voila han er selectet.
Pug Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Jeg kunne også tenke meg å bli med, min første char noen gang i WoW var en gnome mage (eu beta) så jeg tror jeg skal prøve meg igjen som mage Hvilken server er det snakk om da?
WarpX Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Gnome Rogues er så sinnsykt irriterende fordi du vet at det gjemmer seg lamer-fjortiser bak dem på pappas datamaskin. De kan bare spille rogue for å få det til. Idag møtte jeg en Rogue med rosa hår på Al'Akir. Hun hadde lamer-navnet Pinkrogue. Trodde jeg skulle eksplodere i stolen da hun drepte meg et par-tre ganger på rad (COWARD - tok meg når jeg var i combat med en mob eller akkurat hadde avfyrt en bolt mot det). I tillegg gulpa hun healing potions til den store gullmedaljen. En liten gnome tar en stor Tauren. Jadda, logisk
Sponis Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Eg er kanskje med, trenger litt forandring i wow hverdagen.
Dewd Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 De som skriver noe annet en det jeg vil ha svar på i dette inlegget får ikke bli med Hvilken Server?
AnVli..p4 Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 (endret) seriøst... jeg hadde ikke giddi å lagd en gnome bare for å irritere andre.. kansje fordi jeg hater dem selv kansje lage guild også? "Iritate Horde" ? Endret 10. juli 2005 av AnVli..p4
GRendal Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Kunne tenke meg en low-pop rimelig ny PvP? Frostwhisper, Sylvanas eller Maelstrom hva synes dere om det?
Amon Amarth Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 (endret) Hadde blitt med på Frostwhisper, har en kamerat der i lvl 37 snart. Han er også gnome Gnome mage. Edit: Leif edit 2: Hva heter dere online da? skriv det her da, eller /tell, /whisper, /t eller /w meg ingame da... "poster navnet senere" hva er dere for noe, vist vi skal spille der kan vi liksågodt spille sånn at vi matcher opp med professions og klasser osv... Endret 11. juli 2005 av Amon Amarth
niXmaster Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Bloodfeather ser jo rimelig fin ut Jeg spiller horde på bloodfeather. Vet egentlig ikke om jeg og kompisene har lyst på haugevis av slitsomme gnomer
exmx Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 jeg har startet en gnome mage på burning legion med endel venner. Er selv lvl 27 etter bare noen få dager. Resten er rundt lvl 28-31. Men så var de lvl 22 alle sammen når jeg begynte da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå