GRendal Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 ser utrolig mange Horde irriterer seg grønt over gnomer,så vil gjerne starte en liten Gnome Mage eller Gnome Warlock. På en PvP server seff...er noen med eller?
Dʋgɢtung Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Fordi gnomes er stygge! (Er alliance selv, men du kan ikke nekte for at gnomes er stygge! )
dnthalhuk Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Fordi Gnomes har en tendes til å alltid stoppe opp for å ganke. Selvom de er 60 og du er level 19.
likferd Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Fordi gnomer er blizzard's MINST gjennomtenkte rase. Det er så og si umulig å targete en gnom i pvp for alle horderaser uten undead.
Canute Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Og en gnome med Noggenfogger (der den gjør deg liten) og/eller World Enlarger er helt for jævlig å selecte uansett hva rase du er.
.V. Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Fordi gnomer er blizzard's MINST gjennomtenkte rase. Det er så og si umulig å targete en gnom i pvp for alle horderaser uten undead. En gnome med world enlarger og noggenfogger trenger strengt tatt ikke stealth.
GRendal Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 hehe, her får vi det bekreftet ja... er noen med eller? Så kaller vi oss [Gnomeregan Task Force] og stopper og ganker ALT.-
GRendal Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Fordi Gnomes har en tendes til å alltid stoppe opp for å ganke. Selvom de er 60 og du er level 19. lol
Netforce Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Tja, har lenge gått med tanke om en Gnome warrior, synes gnomes er søte jeg da.
Minigud Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 jeg lagde en gnome rouge fordi de irriterer meg så jævlig, blir kvalm av meg selv når jeg spiller den
andiss Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Nei gnomes er den Tøffeste rasen...Du ser en Gnome warroirr lvl 60 og tenker "lol for en noob" også når du ser litt nærmere ser du at han Har arcanite reaper og fult valor sett, og på de 3 føsrte slagene blir du critta 890 + og excuta 2500. I motsetning om du hadde sett. Eks en Human warrior ville du kansker latt være og angripe han. Gnomes er farligere en du tror!
Loeve Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 ser utrolig mange Horde irriterer seg grønt over gnomer,så vil gjerne starte en liten Gnome Mage eller Gnome Warlock. På en PvP server seff...er noen med eller? Jeg er med. Vennene mine har for det meste flyktet fra WoW midlertidig, og jeg er lei av å hunte alliance på Sylvanas (hihihi)
GRendal Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 ser utrolig mange Horde irriterer seg grønt over gnomer,så vil gjerne starte en liten Gnome Mage eller Gnome Warlock. På en PvP server seff...er noen med eller? Jeg er med. Vennene mine har for det meste flyktet fra WoW midlertidig, og jeg er lei av å hunte alliance på Sylvanas (hihihi) kult, si ifra hva du heter in-game da.
Loeve Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Bare si ifra hvor du vil starte alt det. Skjer ikke at jeg sletter hordene mine på Sylvanas i hvert fall
Darx* Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 (endret) Og en gnome med Noggenfogger (der den gjør deg liten) og/eller World Enlarger er helt for jævlig å selecte uansett hva rase du er. Har selv litt lyst til å lage meg en gnome warrior. Men noggenfogger og world enlarger på gnome ruler! Her og her har dere bilder. Endret 9. juli 2005 av Darx*
Loeve Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Og en gnome med Noggenfogger (der den gjør deg liten) og/eller World Enlarger er helt for jævlig å selecte uansett hva rase du er. Har selv litt lyst til å lage meg en gnome warrior. Men noggenfogger og world enlarger på gnome ruler! Her og her har dere bilder. Jeg er med på gnome-gruppe på hvilken som helst server utenom Sylvanas. :]
Gjest Slettet+1242 Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 jeg har et tips til dere som sliter med å targette små gnomer... bare trykk knappene: Alt + f4 og så fikser det seg...neida bare tøyser vet du. bare trykk på Tab.(den knappen med puler mot hverandre over Caps lock)
Loeve Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 Men tab funker vel ikke så lenge du ikke faktisk ser noen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå