Gå til innhold

noen som vil starte en irriterende Gnome alt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser utrolig mange Horde irriterer seg grønt over gnomer,så vil gjerne starte en liten Gnome Mage eller Gnome Warlock.

På en PvP server seff...er noen med eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fordi gnomer er blizzard's MINST gjennomtenkte rase. Det er så og si umulig å targete en gnom i pvp for alle horderaser uten undead.

En gnome med world enlarger og noggenfogger trenger strengt tatt ikke stealth.

Skrevet

Nei gnomes er den Tøffeste rasen...Du ser en Gnome warroirr lvl 60 og tenker "lol for en noob" også når du ser litt nærmere ser du at han Har arcanite reaper og fult valor sett, og på de 3 føsrte slagene blir du critta 890 + og excuta 2500.

I motsetning om du hadde sett. Eks en Human warrior ville du kansker latt være og angripe han.

Gnomes er farligere en du tror! :love:

Skrevet
ser utrolig mange Horde irriterer seg grønt over gnomer,så vil gjerne starte en liten Gnome Mage eller Gnome Warlock.

Jeg er med. Vennene mine har for det meste flyktet fra WoW midlertidig, og jeg er lei av å hunte alliance på Sylvanas (hihihi)

Skrevet

Jeg er med. Vennene mine har for det meste flyktet fra WoW midlertidig, og jeg er lei av å hunte alliance på Sylvanas (hihihi)

kult, si ifra hva du heter in-game da.

Skrevet (endret)
Og en gnome med Noggenfogger (der den gjør deg liten) og/eller World Enlarger er helt for jævlig å selecte uansett hva rase du er.

Har selv litt lyst til å lage meg en gnome warrior. :green:

Men noggenfogger og world enlarger på gnome ruler! Her og her har dere bilder. :thumbup:

Endret av Darx*
Skrevet
Og en gnome med Noggenfogger (der den gjør deg liten) og/eller World Enlarger er helt for jævlig å selecte uansett hva rase du er.

Har selv litt lyst til å lage meg en gnome warrior. :green:

Men noggenfogger og world enlarger på gnome ruler! Her og her har dere bilder. :thumbup:

Jeg er med på gnome-gruppe på hvilken som helst server utenom Sylvanas. :]

Gjest Slettet+1242
Skrevet

jeg har et tips til dere som sliter med å targette små gnomer...

bare trykk knappene: Alt + f4 og så fikser det seg...neida bare tøyser vet du. bare trykk på Tab.(den knappen med puler mot hverandre over Caps lock)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...