gamer73 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Jeg har faktisk prøvd både AG3'en og det spes ops unlocka våpne i BF2. Av en eller annen merkelig grunn så ble jeg gjenopplivet med disse våpnene i to tilfeller! Spec ops våpne spilte jeg med noen minutter og følte vel egentlig at jeg likte det svært godt. Og vil hevde at det var minst like bra som L85. Ag3'en spilte jeg bare i 20 sek med før jeg ble fregga igjen LOL. Men jeg husker at jeg fikk inntrykk av god skade, men at magasinet var tomt før jeg viste ordet av det.
Vt-iversen Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Grunnen er sikkert at du var medic i begge tilfellene. så kom personer som kastet fra seg sine våpen for å plukke opp ditt medic-kit og revive' deg. Da plukker du automatisk opp deres kit, siden det ligger på "liket" ditt.
Radial Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 (endret) Jeg har faktisk prøvd både AG3'en og det spes ops unlocka våpne i BF2. Av en eller annen merkelig grunn så ble jeg gjenopplivet med disse våpnene i to tilfeller! Det er ikke så merkelig, det betyr at en ikke-medic har plukket opp medic kit for å revive deg, så får du til gjengjelde vedkommendes våpen. Hvilket av de to ville du valgt å unlocke? Edit: Herregud så treg jeg er.. ser at andre har kommentert det med medic etc... Endret 13. juli 2005 av Radial
MrLee Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 viktigste våpnene for meg er iallefall G36C og G3 (har allerede SA80 unlocka)...det er omtrent de eneste kits jeg spiller (mest assault og medic, men spec ops er greit til å sprenge art. med ) Evt. også Support, men der synes jeg SAW'en du får er god nok i de fleste tilfeller...
gamer73 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hvilket av de to ville du valgt å unlocke? Hmm ikke lett å si, men spec ops våpenet syntes jeg i grunnen var ganske bra. Men jeg fikk jo bare prøvd AG3'en i svært kort tid da. Men spiller du en del spec ops så ville jeg valgt det. Jeg spiller i grunnen aldri spec ops og kommer ikke til å unlocke det. Men jeg ser for meg at i fremtiden blir jeg lei av å være medic og går da tilbake på gamle BF1942 slagmarker med å velge assult! Så AG3'en unlockes når jeg har 10000 poeng. Et par ukers tid regner jeg med. Så er i hvertfall den der å venter på at jeg blir lei medic. Og ja. Jeg var medic i begge tilfellene ja!
kenneth11 Skrevet 13. juli 2005 Skrevet 13. juli 2005 Hvilket av de to ville du valgt å unlocke? Hmm ikke lett å si, men spec ops våpenet syntes jeg i grunnen var ganske bra. Men jeg fikk jo bare prøvd AG3'en i svært kort tid da. Men spiller du en del spec ops så ville jeg valgt det. Jeg spiller i grunnen aldri spec ops og kommer ikke til å unlocke det. Men jeg ser for meg at i fremtiden blir jeg lei av å være medic og går da tilbake på gamle BF1942 slagmarker med å velge assult! Så AG3'en unlockes når jeg har 10000 poeng. Et par ukers tid regner jeg med. Så er i hvertfall den der å venter på at jeg blir lei medic. Og ja. Jeg var medic i begge tilfellene ja! Hehe....Assault ja. Glansdagene... Løpe rundt med STG44 og meie ned Amerikanere i Battle of the Bulge
Share the pain Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 M290 SAW Finnes ikke, du sikter til M249 SAW.
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Skrevet 14. juli 2005 M290 SAW Finnes ikke, du sikter til M249 SAW. Riktig....glemmer forskjellen hele tida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå