Gå til innhold

Kan unlocke våpen - Medic eller sniper?

Anbefalte innlegg

Skrevet
syntes det er irriterende at AG3 ikke har påmontert HK79, men det ville kanskje gjort assault-kittet litt for bra i forhold til de andre?

synes det er litt rart ja, siden alle de andre assualt våpenene har granatkaster montert på! HK79'en er jo ikke kraftigere enn m203 feks. Begge er jo 40mm!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ja, men G3'en er bedre enn vanilla M16...balanse folkens ;)

dice har jo sagt, våpnene er ikke bedre, bare annerledes...

Endret av MrLee
Skrevet
Jeg unlocka anti-tank-våpenet, og jeg angrer ikke! Det våpenet biter virkelig fra seg... DAO-12 eller no

Flere som har erfaring med denne? Vurder den sterkt!

Men AG3 frister også. Har spilt mest Assault, for det å gå i nærkamp med Anti-Tank rifla går ikke alltid så bra. :p

Skrevet
Jeg unlocka anti-tank-våpenet, og jeg angrer ikke! Det våpenet biter virkelig fra seg... DAO-12 eller no

Flere som har erfaring med denne? Vurder den sterkt!

Men AG3 frister også. Har spilt mest Assault, for det å gå i nærkamp med Anti-Tank rifla går ikke alltid så bra. :p

Den hagla som Anti-Tank kittet har treffer ikke en drit med mindre du står innen rekkevidde på 5-10 meter. Er det rundt 10 meter avstand må du forresten også skyte en milliard ganger for å drepe.

Skrevet

jeg har AG3en, og den er spesielt effektiv hvis du møter på en to-tre stykker på nærkamp, men også svært nøyaktig hvis du ligger og sniper på mellomdistanse. Veldig kraftig, stabil. Minus er at det kun er 20 skudd i magasinet.

Skrevet
jeg har AG3en, og den er spesielt effektiv hvis du møter på en to-tre stykker på nærkamp, men også svært nøyaktig hvis du ligger og sniper på mellomdistanse. Veldig kraftig, stabil. Minus er at det kun er 20 skudd i magasinet.

Jeg angrer på at jeg unlocka AG3, jeg får ikke dreisen på å bruke den! Den tappes med skudd, og du kan ikke gjøre ting som assault som f.eks gi ammo.

PKM derimot.. nyyydelig våpen, jeg unloca den da jeg ble corporal! Om du liker support, en sinest sawen er litt dårlig så er PKM super.

Skrevet

Jeg unlocka G3'en. Veldig bra på medium range, god på close og, men har litt lite ammo til nærkamp kanskje. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med den! 10x bedre en m16.

Når er neste gang du får unlocke våpen? 10k poeng?

Skrevet
Jeg unlocka G3'en. Veldig bra på medium range, god på close og, men har litt lite ammo til nærkamp kanskje. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med den! 10x bedre en m16.

Når er neste gang du får unlocke våpen? 10k poeng?

10500

Skrevet
[iC' date=08/07/2005 : 02:41] Det er en 50. så da skulle den egentlig sprengt svære hull i folk og tynne vegger.

Høh, tynne vegger? H&K G3 (AG3) kan skyte gjennom rundt 40 cm med tre, murstein, osv. M82a1 barret 50.cal er nok til å skyte pansrede kjøretøy til fillebiter.

Skrevet

Tydeligvis ikke noe vanlig valg, men jeg unlocka Auto-hagla til engineer.

Den er sinnsyk i close combat, men på medium-høye avstander suger den.

Fyrer av 7 skudd på 1,5 sekund ellernoe.

Dette fordi jeg spiller mest med tanks og pleier å reparere dem selv.

vurderer å unlocke våpenet til special-ops neste gang.

Skrevet (endret)

jeg åpna nettopp medic-saken. Den er grei den. Men om den er bedre enn m16 og ak47? Hmmm...ikke lett å si egentlig. Jeg kan ikke si at jeg har lagt merke til at det er bedre men men...

Det hjelper jo kanskje litt med zoom'en da hehe..men det utgjør ikke en vesentlig forskjell. Tror nok dette våpenet er kanon o real life, men i spillet så er det ikke konge!

Men jeg spiller jo mest av alt medic så det var liksom det eneste valget for meg. AG3'en får jeg åpne når jeg får 10000 poeng.

Hater det stygge og tunge våpenet AG3 uansett hehe...det er jo urgammelt :no:

Men som spillperson merker man jo ikke vekten hehe..og det var jo dette som plaget mest i militæret..Jeg følte at den var som å løpe rundt med et spyd. Tungt og kjeitete. Men en kar på 2 meter og styrke alla 150kg i benkpress vil nok ikke ha spes problemr med AG'en da...

Endret av gamer73
Skrevet (endret)

M16/AK til urban, SA80 til maps type zatar wetlands ...

(Unlock våpnene skal ikke være bedre, bare annerledes...)

Man skal forresten ikke disse gamlevåpen bare fordi de er gamle :p

De bygde ting som holdt i gamledager. G3'en er jo omtrent like robust og driftssikker som AK47 er/var og er en av riflene i dag som har sett mest bruk i krig.

Ja det er litt tungt, ja det er ikke brukenes på FA, men hvem F. bruker FA seriøst uansett? nyere M16 varianter har jo bare 3 round burst option...skyttergravklarering har du granater til, og FA er jo bare sjokksetting uansett..

Det er driftssikkert, kraftig og tja, trenger man noe mer? (du gjør ikke mye AG gym i strid uansett... :p)

Selvsagt suger de G3'ene forsvaret bruker, men så må du tenke på at ca 20-30 generasjoner med rekrutter har herpa de våpnene folk får i hende i dag. hehe

Endret av MrLee
Skrevet

jeg må innrømme at jeg på battlecoop 1.3 unlocket alle våpenen i singleplayer, så jeg vet veldig godt hvilket våpen jeg skal unlocke hvis jeg noengang skal få muligheten til det igjen.

Det kunne jo ha vært et tips for dere som er i tvil, nettopp å unlocke våpen i singleplayer?

Skrevet

For dere som lurer: Barret .50 sniper rifle bruker samme type ammunisjon som .50 mounted.

L-85 A1 (eller SA-80 i britisk betegnelse) har fått enorm kritikk i virkeligheten av soldatene som bruker denne... Den jammer visst med enn standard M-16!

Skrevet (endret)

Jeg har nå blitt mer vant til L85 (medic) og må si at jeg liker den bedre og bedre. Eneste innvending er at den skulle vært litt kraftigere. Jeg kan snart unlocke nytt våpen... hva skal man velge, assault eller spec ops? :hmm:

Endret av Radial
Skrevet
jeg må innrømme at jeg på battlecoop 1.3 unlocket alle våpenen i singleplayer, så jeg vet veldig godt hvilket våpen jeg skal unlocke hvis jeg noengang skal få muligheten til det igjen.

Det kunne jo ha vært et tips for dere som er i tvil, nettopp å unlocke våpen i singleplayer?

Kan ikke du lage en tråd om info for alle våpena da så slipper vi å gjøre "feil" når vi unlocker? Får sikkert en sticky på den og vil jeg tro.. "Guide til bf2 - hva er bra og hva er dritt"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...