Gå til innhold

Kan unlocke våpen - Medic eller sniper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå 1200 i global score og kan unlocke et våpen.

Jeg liker å snipe osv, får alltid masse kills hvis det er mange osv.

men liker også å gå rundt å recive og gi health = masse poeng.

Hva bør jeg velge med tanke på at jeg ikke får unlocka før 10k ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har unlocka L85A1 (den britiske rifla som Medic bruker), og er egentlig ikke så happy.

Den er bedre enn M16'en, men jeg synes AK74 hos MEC og Ak47 his Kina er bedre.

50. sniperrifla er bedre enn de gamle riflene til sniper, men den er liksom ikke noe å hoppe i taket for.

Det er en 50. så da skulle den egentlig sprengt svære hull i folk og tynne vegger.

For å være litt snill sier jeg at den er... Vel, på langt nær så kraftig. Den er egentlig temmelig svak.

AG3'en derimot, er treffsikker OG kraftig. Den er MIGHTY! Synd jeg ikke valgte den. :(

Skrevet
[iC' date=08/07/2005 : 03:41] Jeg har unlocka L85A1 (den britiske rifla som Medic bruker), og er egentlig ikke så happy.

50. sniperrifla er bedre enn de gamle riflene til sniper, men den er liksom ikke noe å hoppe i taket for.

Det er en 50. så da skulle den egentlig sprengt svære hull i folk og tynne vegger.

For å være litt snill sier jeg at den er... Vel, på langt nær så kraftig. Den er egentlig temmelig svak.

AG3'en derimot, er treffsikker OG kraftig. Den er MIGHTY! Synd jeg ikke valgte den. :(

Ok... ikke snakk så proft og heller si hvilket kit :p

Hvilket kit er AG3?

Skrevet (endret)
[iC,08/07/2005 : 03:41] Jeg har unlocka L85A1 (den britiske rifla som Medic bruker), og er egentlig ikke så happy.

Ok... ikke snakk så proft og heller si hvilket kit :p

Hvilket kit er AG3?

AG3 er for Assault.

L85A1 er for Medic

50. M82 Barret er for Sniper.

:)

EDIT: Bilder av vher:

Barret:

fRifle50calSniper1.gif

AG3:

hk79tank.jpg

L85A1:

pic1.gif

Endret av MeTa][iC
Skrevet
har også en ulock å velge mellom men er usikker på hva jeg skal unlocke?! kanskje spec-ops sitt gevær?!

hmmm.. er det bra?

Ekstremt nøyaktig dog ikke så altfor k :dontgetit: raftig

Skrevet (endret)

fikk 1000 p i sted jeg og.. valgte AG3'en... fy faen hvor kraftig den er... 10 ganger så kraftig som M16 jo.... tar 1-2 skudd før du dreper noen. mens med M16 rundt 5...

Gå for AG3 :thumbup:

EDIT: jeg spillte ALLTID med medic selv.. va på kanten til og velge L85, men gjorde det ikke.. eneste grunnen at jeg andrer på valget er at jeg ikke får heale folk nå (ja.. vil jo seff spille litt me AG'en som jeg nettopp har unlocka)

men hvis du tenker hvor kraftig og nøyaktig den skal være, gå for AG'en ;)

Endret av *Magnus*
Skrevet

unlock våpenet til det kittet du liker å best å spille, enkelt og greit.

Medic våpenet er bare en fordel når jeg spiller USMC, som Kina eller MEC tar jeg oftest AK'en...Men det er som DICE sier, unlocked våpen er ikke nødvendigvis bedre, bare annerledes...gir litt mer variasjon og valgfrihet...

(noen ville kanskje argumentere med at G3'en på assault er bedre enn M16/AK, men så har denne heller ikke Granatkaster (derimot vanlige granater, men man kan ikke kaste dem 200 meter heller da ;))

Skrevet

jeg har unlocka alle våpna (for de som ikke gidder å tjene opp poeng for å gjøre det så spør meg hvordan) og jeg bruker vanligvis bare alternativ våpna på assault, enginer, spesial forces og tank buster. de andre er stort sett ikke noe å skryte av synes jeg. mene ag3 er bra ja, bare sybnd man ikke har granatkaster :(

Skrevet (endret)

Spirre: du bør også nevne at det ikke funker på ranka servere eller de fleste andre servere;)

Endret av MrLee
Skrevet

det går vell ikke an og forandre unlocked vell ?

jeg likte generelt ikke Assault.. men elsker medic.. og angrer meg litt for og ikke ta L85 ;)

Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Skrevet

Jeg unlocka anti-tank-våpenet, og jeg angrer ikke! Det våpenet biter virkelig fra seg... DAO-12 eller no

Skrevet (endret)
AG3 kitet har heavy armor også ;)

Heavy Armor? Du mener Support?

I såfall tar du feil. Support får en russisk PKM-lignende MG.

Mener du Anti-Tank tar du også feil, for Anti-Tank kittet har en semi-automatisk hagle med revolver-magasin.

BTW: Joda, G36( C) er helt grei. Den er ganske treffsikker, og den gir fra seg et lite punch (dog ikke så mye som AG3'en).

Endret av MeTa][iC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...