Gå til innhold

Lian Li vs Thermaltake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha nytt kabinett, men klarer ikke bestemme meg for Lian Li eller Thermaltake

Lian Li kabinettet: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BSCAND

Thermaltake kabinettet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306825&cks=PRL

Egentlig hadde jeg tenkt å kjøpe TT kabinettet, men jeg har lest extremt mye bra om Lian Li kabinettet på dette forumet også.

Så hvilket syntest dere er best?

Btw: Er Lian-Li kabinettet skrueløst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke så veldig mye kjennskap til TT, men Lian Li er suverene på kvalitet, har aldri vært borti en slik kvalitetsfølelse med tanke på kabinett før.

Anbefaler det Lian Li kabinettet, du vil absolut ikke angre!

Endret av theck1
Skrevet

Tror du bør gå for Lian Li-kabinettet, har hørt mye bra om det. Har ikke hørt noe særlig negativt om Tt-kabinettet, men det har ikke fått like gode kritikker som LL-kabinettet

Skrevet

Har villet gått for Lian Li kabinettet jeg (selv om jeg liker "blingbling" :p) det beste som fins er et ryddig og stilrent kabinett, sånn som lian li ;)

Skrevet

Synes Lian Li skrangler fælt! Virker ikke som solid ramme eller solide plater.. Liker ikke det! =/ Hatt et selv, men solgte det.. Dog. gode løsninger da! Dessuten tar det lett riper! Ikke no for en LANer..

Skrevet

Uffda.... akkurat det der med: "Ikke noe for en LAN'er" likte jeg ikke helt :no:

Da det at maskinen skal vere bra på LAN er en veldig viktig kriterie.

Skrangler? Skal ikke Lian Li vere topp kvalitet?

Skrevet

Joda, men alt er så tynt.. Du kan knipse på platene og du hører med en gang at det skrangler! Anbefaler deg å sjekke det ut først, så skjønner du straks hva jeg snakker om.. Cooler Master Stacker er et eksempel på god kvalitet! Sjekke ut begge kabinettene på Digital Impuls og 3dfxcool.no i Oslo igår.. *Knips-knips* Hmmm.. Å knipse på sideplata er som å røre litt i vinen med glasset å lukte på det! :p

Skrevet

Jeg syns LL kabinettet kanskje er best.. Men det er jo så "reint". Etter min smak er TT kabinettet best.. Liker styling.. Eller blingbling :thumbup: Men det har jo litt med smaken å gjøra.. Jeg hørte du hadde bestilt LL kabinettet.. Jaujau :whistle:

Sikkert fett det og.. (Hvis du ikke skal bling'e`det) Håper du blir fornøyd uansett.. :dribble:

Skrevet

Ikke hør helt på Glisevask heller, han har hatt LL, ja, men det var ihelmodda av Snekker`n :tease:

Men LL kan ha litt skranglete kabinett, har hørt noe om det, men ikke mangel klager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...