Gå til innhold

Er BenQ T905 bra ?


idos

Anbefalte innlegg

Ser at elkjøp (ingen kommentarer om det takk.. :p) har en BenQ skjerm til 2495,-

 

Finner ikke noe info (tester) om denne skjermen.. er det noen som vet noe ..

 

 

 

Lurer på å kjøpe den for evt. å benytte 30 dagers returrett dersom den ikke duger..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var nettopp nedom Elkjøp på Hamar nå for å plukke opp denne skjermen. Mannen bak disken viste ikke at de hadde tilbud på skjermen. Etter å ha vist han tilbudsartiklen, fant han ut at de ikke hadde den inne, og heller ikke hadde tenkt å få den inn. Hvis jeg ville kunne de bestille en. Det ville ta ca 10 dager. :no:

 

Elkjøp er og blir Elkjøp... måtte de brenne

Lenke til kommentar

Sjekke lagerstatus på nettet på forhånd er tingen. Dessuten så er det bare å rope kjøpsgaranti når de sier slikt. Har kjøpt meg en slik en som ser bra ut. 3 lysende pixler dessverre... Grr.......

 

Edit: Flere lysende pixler :-/

Endret av festhk
Lenke til kommentar

Sitter med den nå. fungerer greit, men:

 

Ved store avvik fra senterposisjon blir skjermen veldig gul.

Ved panorering blir detaljer uklare både ved visning av film og ved spilling. Mest irriterende ved film.

 

Har til nå bare testet med BF2 og det funker greit, men langt fra så bra som en middels crt skjerm.

 

Skal teste litt mer i kveld før jeg evt. bruker retur ordningen til Elkjøp

Lenke til kommentar

Har A/B testet nå mellom min 19" CRT og denne og jeg må si at errmm *kremt* kremt* jeg ikke klarer å se vesentlig forskjell i film. "etterslepet" jeg så var i filmen og ikke laget av skjermen. Det eneste jeg har å påpeke er: Teksturene blir litt uklare i nærkamper når jeg spiller.. .. ellers tror jeg at jeg faktisk beholder den..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...