chokke Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Konklusjon: Shanker er ikke noen dårlig dagger, og den er gratis! (PvP) akkurat DET er veldig sant. At den er gratis eller bra i PvP ? Uansett synst jeg den er god i PvP og skaden er fin på den (Slipper og betale 400g+ for den også) at den er bra vel Edit: heldigvis finnes det mange dumme rogues, så jeg får nok 500g + for daggern likevel Synst du sa den vår dårlig til PvP jeg.. pga proccen så var den elendig i pvp fordi den ødela en gouge en gang i blandt skjønner du vel...
GRendal Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 Konklusjon: Shanker er ikke noen dårlig dagger, og den er gratis! (PvP) akkurat DET er veldig sant. At den er gratis eller bra i PvP ? Uansett synst jeg den er god i PvP og skaden er fin på den (Slipper og betale 400g+ for den også) at den er bra vel Edit: heldigvis finnes det mange dumme rogues, så jeg får nok 500g + for daggern likevel Synst du sa den vår dårlig til PvP jeg.. den er ikke dårlig, den er dritbra, men den har et aspekt ved seg som kan være dårlig. enig i at det var idiotisk av meg å si at den suger til pvp jeg har det med å overdrive noen ganger..
GRendal Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 Konklusjon: Shanker er ikke noen dårlig dagger, og den er gratis! (PvP) akkurat DET er veldig sant. At den er gratis eller bra i PvP ? Uansett synst jeg den er god i PvP og skaden er fin på den (Slipper og betale 400g+ for den også) at den er bra vel Edit: heldigvis finnes det mange dumme rogues, så jeg får nok 500g + for daggern likevel Synst du sa den vår dårlig til PvP jeg.. pga proccen så var den elendig i pvp fordi den ødela en gouge en gang i blandt skjønner du vel... greit greit....du trenger ikke gni det inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå