Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne meg en ny mobil.. raskt


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg mistet min gamle Nokia 6230 i bakken idag, faktisk på et års dagen fra jeg kjøpte den... og det var bare å konstatere at skjermen døde :cry: .. Så nå trenger jeg MYE hjelp fra dere til å kjøpe meg en ny en, ettersom det absolutt var min feil at mobilen ble ødelagt... får nok ingenting på garantien nei :mad: ...

 

Har vært i butikken og sett på:

 

*SE k750i - utrolig flott mobil, men den kunne jeg ikke få før om en måned pga software problem :no::hrm:

*SE k700i - ikke helt overbevist..

*Samsung D500 - Så fin ut den.. litt bekymret over kvaliteten?.. Minus at den ikke kan ha minnerkort.. :shrug:

*Samsung D720 - Nja... illefall fin å se på :D .. her også minus med minnekort

*Nokia 6230i - Hmm... var ganske lik da, utenkamera selvsagt :D

 

Noen som har noen anbefalinger?? Kan legge til at jeg har Netcom ActivTalk og ønsker å videreføre dette. :thumbup:

 

Takker for alle svar :w00t::thumbup:

Endret av acon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan du vente en måned, da? Tror det er verdt det. Vet jo ingenting om kravene dine, men jeg ville venta.

Ja det er jeg helt enig med deg i. Vent på en k750 for da får du en telefon med bra funksjoner. Men Hvi du ikke vil vente, så kan du kjøpe k700 eller d500. De har nesten like bra med funksjoner. Jeg har k700 selv, og er fornøyd med den. D500 har jeg iikke fått testet,så jeg kan ikke si så meget om den.

Lenke til kommentar
Hei :)

 

Jeg mistet min gamle Nokia 6230 i bakken idag, faktisk på et års dagen fra jeg kjøpte den... og det var bare å konstatere at skjermen døde :cry: .. Så nå trenger jeg MYE hjelp fra dere til å kjøpe meg en ny en, ettersom det absolutt var min feil at mobilen ble ødelagt... får nok ingenting på garantien nei :mad: ...

 

Har vært i butikken og sett på:

 

*SE k750i - utrolig flott mobil, men den kunne jeg ikke få før om en måned pga software problem :no::hrm:

*SE k700i - ikke helt overbevist..

*Samsung D500 - Så fin ut den.. litt bekymret over kvaliteten?.. Minus at den ikke kan ha minnerkort.. :shrug:

*Samsung D720 - Nja... illefall fin å se på :D .. her også minus med minnekort

*Nokia 6230i - Hmm... var ganske lik da, utenkamera selvsagt :D

 

Noen som har noen anbefalinger?? Kan legge til at jeg har Netcom ActivTalk og ønsker å videreføre dette. :thumbup:

 

Takker for alle svar :w00t::thumbup:

gsm.no har K750i på lager.......til 2990,- for de med Chess abonement.....

Lenke til kommentar
Ikke velg Samsung E720!!

 

Jeg hadde tenkt å kjøpe den, men når jeg leste forskjellige tester fra rundt om i verden var det sinnsykt mange som klaget på lyden i telefonen. Spesielt når man snakker med noen.

Ja dette har også jeg hørt... men trodde det bare var tull, ettersom D500 har bra lyd.

 

Noen som har mobilen? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...