Gå til innhold

Bedriten ringelyd på K750i


Anbefalte innlegg

Hvorfor høres mp3-filene bedre ut når du spiller dem av manuelt, enn når de spilles av når noen ringer (mp3 som ringetone)? I forhold til vanlig avspilling (som er super) høres det jo ut som om telefonen er lagt inni en metallboks. Ikkeno bass eller noen ting - er det for liksom å skille den ut fra vanlig musikk slik at du skal høre at musikken kommer fra telefonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor høres mp3-filene bedre ut når du spiller dem av manuelt, enn når de spilles av når noen ringer (mp3 som ringetone)? I forhold til vanlig avspilling (som er super) høres det jo ut som om telefonen er lagt inni en metallboks. Ikkeno bass eller noen ting - er det for liksom å skille den ut fra vanlig musikk slik at du skal høre at musikken kommer fra telefonen?

Mine er kliss like! :thumbup:

Lenke til kommentar

Heldig du da Crazysteps.. du er foreløpig den eneste jeg vet om som har lik lyd enten du spiller av musikk fra lydmappen eller har den som ringetone! Det er for min del inkludert flere bekjente av meg som har telefonen og etter hva jeg har lest på diverse utenlandske forum.

 

Flere som ikke har forskjell i lydkvaliteten her?

Lenke til kommentar
Hvorfor høres mp3-filene bedre ut når du spiller dem av manuelt, enn når de spilles av når noen ringer (mp3 som ringetone)? I forhold til vanlig avspilling (som er super) høres det jo ut som om telefonen er lagt inni en metallboks. Ikkeno bass eller noen ting - er det for liksom å skille den ut fra vanlig musikk slik at du skal høre at musikken kommer fra telefonen?

Mine er kliss like! :thumbup:

Oooops. var jeg som husket feil. Var når jeg våkner om morgenen at jeg ikke hører forskjell fra alarmtone og mediaspiller, bortsett fra at alarmtonen er pissehøy og den durer og står i verre. HATER alarmer!

 

Sjekket nå og det var en liten forskjell ja. Lyden er dårlig i mediaspilleren og enda litt dårligere som ringetone. Rare greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...