Gå til innhold

Hvilken mob er både fancy og funksjonibel?


Anbefalte innlegg

Har en svigerfar som er av den gamle skolen, som ikke har bruk for alt for mye gadgets, men likevel vil han ha en tlf som har de fleste "kontor"-funksjonalitetene (mail, kalender, etc).

 

Han har også en lidenskap for fancy løsninger (alt fra design, til farge).¨

 

Derfor er spørsmålet hvilken telefon kan infri disse kravene (design, funksjonalitet, kvalitet), men likevel være i prisklasse under 4000?

 

Noen som kan hjelpe med forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

7600 :w00t:

 

Er den heldige eier av en slik godsak selv, og når noen spør om funksjoner og design som hovedkrav er jeg alltid ute med anbefalinger :yes:

 

Den har et sinnsykt tøft design, og har minnet til det meste, e-post, bra kalender, stor og oversiktelig telefonbok med grupper etc., åpen for programmer av mange sorter og er av god kvalitet(enda bedre etter softwareoppgradering)

 

Om han vil ha Series 60 tror jeg 7600s storebror, 7610 vil passe ;)

 

7600 ligger på rundt 2500 i prisguiden nå :)

Lenke til kommentar

Første gang jeg prøvde tastene på d500 synters jeg at de var i minste laget ja, men etter en uke sitter det i automatikeen og det er ikke noe problem å skrive meldinger i et raskt tempo.

Prisen kommer jo helt ann på abonemang, men jeg kjøpte min på elkjøp for 899 med tele2 privat (12 mnd.) når jeg har betalt i 12 mnd, har jeg betalt kr 2600 til sammen inkl. etableringsebyr (kr199) :yes:

 

:love: D500 :love:

Lenke til kommentar
Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.
Stenges på grunn av feilposting.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...