Gå til innhold

Cold Fear, noen som har prøvd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cold Fear

As seasoned Coast Guard veteran Tom Hansen, you've seen the sea swallow plenty of victims. But when you board a seemingly abandoned ship during a ferocious Arctic storm, nothing can prepare you for the horrors lurking beneath the ship's bloodstained decks.

Når jeg så tittelen, tenkte jeg: "bare et nytt spill laget for å tjene penger, bare eye-candy og null story". Og det ble ikke noe bedre mens jeg så introen. Men etter et par minutter med spilling, ble det med en gang bedre. Jeg fortsatte å spille og så tenkte jeg: "dette spillet var jo faktisk bra!".

Nå har jeg runda det, og jeg har en ting å si: det er mye bedre enn Doom3!

Er det noen andre som har prøvd dette spillet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jup jeg har spillet til PC ganske bra faktisk fikk ganske bra kritikk også men damn dette spillet er kort. :innocent:

Endret av Wooho
Skrevet (endret)

Jeg ble sjøsyk av å spille det.. Og foretrekker ikke 3 person egentlig, med unntak av noen som f.eks Splinter Cell.

Endret av Kurt P
Skrevet

Jeg ble ikke sjøsyk men bare syk av spillet. Prøvde innbitt å tvinge meg inn i spillet(da jeg i utangspunktet hadde svært lave forhåpninger til det) men måtte gi tapt etter skarve 30 min. Dette var noe dritt uten like. Klarte tom. å holde ut lenger med spillet "The Punisher".

Godt at "Cold Fear" allerede har forsvunnet inn i glemselen.

Det eneste som var positivt var grafikken. :thumbdown:

Skrevet
Cold Fear
As seasoned Coast Guard veteran Tom Hansen, you've seen the sea swallow plenty of victims. But when you board a seemingly abandoned ship during a ferocious Arctic storm, nothing can prepare you for the horrors lurking beneath the ship's bloodstained decks.

Når jeg så tittelen, tenkte jeg: "bare et nytt spill laget for å tjene penger, bare eye-candy og null story". Og det ble ikke noe bedre mens jeg så introen. Men etter et par minutter med spilling, ble det med en gang bedre. Jeg fortsatte å spille og så tenkte jeg: "dette spillet var jo faktisk bra!".

Nå har jeg runda det, og jeg har en ting å si: det er mye bedre enn Doom3!

Er det noen andre som har prøvd dette spillet?

Takk for at du minte meg på å avinnstallere denne driten, dette spillet har ikke fortjent noen gode anmeldelser! Men smaken er jo som kjent som baken.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...