Gå til innhold

Noen som vil ha gavekort for 2 for minicruise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har et gavekort for color line minicruise oslo hirtshals, det er gyldig til 30.6.05.. hvis noen vil ha det bare si fra. grunnen til at det gis bort er at jeg er ikke gammel nok..

( 23 års grense :wallbash: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ein tilfeldig forbipasserande på gata trur eg ikkje tek tilbudet for seriøst uansett. Vil nok tru at det er mange som kjem til å svare på denne tråden. :)

Edit: Er forresten 17.

Endret av Earendil
Skrevet

Aner du hvor mange sånne minicruise for to i innvending to stjernslugar jeg har fått? Sikkert mer enn ti...

Også koster det jo godt over tusenlappen å oppgradere til "ordentlig lugar" også...

Skrevet (endret)
Aner du hvor mange sånne minicruise for to i innvending to stjernslugar jeg har fått? Sikkert mer enn ti...

Sikkert over 1000!!

Du er jo alltid så rå på alt :roll:

Endret av T-Solberg
Skrevet

Vet ikke jeg... Plutselig bare ligger de i mailboksen... Men gav bort en en gang, og det hadde vist vært en grei tur det...

Ikke bare spam altså...

T-solberg - det er tydeligvis andre her som har fått flere...

Skrevet
Vet ikke jeg... Plutselig bare ligger de i mailboksen...

Sikkert pappan din som under fake e-mailadresse prøvde å bli kvitt deg noen dager.. :mrgreen:

For å si det sånn... Det er ikke hver uke jeg ser pappa, så jeg tror ikke det er noe han gidder å tenke på.. :p

Skrevet (endret)

jamen er du 23 da? trokke det.

gleda jo meg til en skikkelig fylletur og sånn og så ble det ikke noe av. DOH!. og det med lugaren bryr meg lite iom at jeg nesten ikke er på lugaren bortsett fra soving.

mor mi hadde faktisk fått 6 sånne gavekort. så hadde jeg og de andre venna mine vært gamle nok og det hadde passa så kunne vi dratt 12 stykker :fun::fun:

Endret av 2mass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...