Gå til innhold

HARDCORE - 3-4 bokser tunfisk hver dag !


Anbefalte innlegg

Jeg ville bare tilføye at det er vikitg å spise karbohydrater også for uten de blir ikke proteinene brukt like effektivt.

 

For hver kilo man veier så skal man spise 4g proteiner og 6g karbohydrater hver dag hvis man har som mål å øke massen.

Endret av Aisutora
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har begynt å ete tunfisk jeg også, er jo ganske godt også. En haug på noen brødskiver, eller hvorfor ikke rett fra boksen. :)

 

Noen som har oversikt over hvilken type som er billigst, og eventuelt best?

 

Aisutora: 4 g per kg er vel ikke akkurat nødvendig, 1,5-2,5 g er det jeg har sett anbefalt.

Endret av Endre
Lenke til kommentar
Jeg ville bare tilføye at det er vikitg å spise karbohydrater også for uten de blir ikke proteinene brukt like effektivt.

 

For hver kilo man veier så skal man spise 4g proteiner og 6g karbohydrater hver dag hvis man har sim mål å øke massen.

4g? 2-2,5g (avhengig av proteinsyntese) holder så lenge man ikke boler. Nasser El Sonbaty hadde et daglig proteininntak på 600-800g protein daglig da han var på sitt største.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Iform er dessverre fullt av "fikse" ideer og en del råd som de ikke akkurat har ryggdekning for. Spesielt gjelder dette forumet. Virker ikke helt som de har bestemt seg for noen konsekvent linje de skal følge. Derfor bør du være litt kritisk til det du leser der.

Lenke til kommentar
Iform er dessverre fullt av "fikse" ideer og en del råd som de ikke akkurat har ryggdekning for. Spesielt gjelder dette forumet. Virker ikke helt som de har bestemt seg for noen konsekvent linje de skal følge. Derfor bør du være litt kritisk til det du leser der.

Hva mener du med fikse ideer?

 

 

Btw : I dag har jeg spist tunfisk 3 bokser daglig i 2 uker.. Blir spennende å se om jeg øker noe spesielt om et par uker.. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
De fleste vil foretrekke å ta en shake istedet for tunfisk pågrunn av smaken. Men det er ingen tvil om hvilket av de 2 som er best for muskelbygging og kroppen generellt, det er tunfisken

 

Den påstanden skal du få begrunne :cool:

Lenke til kommentar
De fleste vil foretrekke å ta en shake istedet for tunfisk pågrunn av smaken. Men det er ingen tvil om hvilket av de 2 som er best for muskelbygging og kroppen generellt, det er tunfisken

 

Den påstanden skal du få begrunne :cool:

Altså, Kostilskudd er et tilskudd. Tunfisk er Mat. Og Mat er alltid bedre og sunnere for kroppen din enn et tilskudd. Dessuten er det mer proteiner i tunfisk enn i en standard shake, og i olje, får du også inn vegetabilsk olje som også gir grunnlag for muskelbygging.

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
De fleste vil foretrekke å ta en shake istedet for tunfisk pågrunn av smaken. Men det er ingen tvil om hvilket av de 2 som er best for muskelbygging og kroppen generellt, det er tunfisken

 

Den påstanden skal du få begrunne :cool:

Altså, Kostilskudd er et tilskudd. Tunfisk er Mat. Og Mat er alltid bedre og sunnere for kroppen din enn et tilskudd. Dessuten er det mer proteiner i tunfisk enn i en standard shake, og i olje, får du også inn vegetabilsk olje som også gir grunnlag for muskelbygging.

Kylling og tunfisk er de animalske proteinene som har best kvalitet, men generellt er vegetabilsk protein fra egg, myse og soya bedre (i følge Bill Pearl).

Lenke til kommentar

Topicstarter: Du spiser vel andre ting i tillegg til de 4boksene? Bør jo ha fler enn 4måltider per dag, samt du trenger noe carbo (gjerne fra frukt) og vitaminer osv og.

 

Skal du ned i vekt, gå i raskt tempo i 45min før frokost hver dag. Funker utrolig bra med riktig kosthold!

Lenke til kommentar
Topicstarter: Du spiser vel andre ting i tillegg til de 4boksene? Bør jo ha fler enn 4måltider per dag, samt du trenger noe carbo (gjerne fra frukt) og vitaminer osv og.

 

Skal du ned i vekt, gå i raskt tempo i 45min før frokost hver dag. Funker utrolig bra med riktig kosthold!

Jeg skal ikke ned i vekt, jeg skal opp. hehe. Men ikke mer fett på kroppen. Mer muskler. !

 

Ja jeg spiser annen mat også. Men det har blitt litt ensidig kanskje. Skal uansett gi meg om noen uker.

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Jeg tror jeg henger på her, og skal begynne å gjøre det samme.

Men får man alt næring et menneske trenger gjennom en dag, på 4 boksermed tunfisk?

Du er klar over at denne tråden er 5 år gammel, og har ikke vært aktiv siden 2005?

 

Og nei, du kan ikke leve på 4 bokser tunfisk. Du skal ha et variert kosthold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...