Gå til innhold

Window xp lovelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er jo det som er problemet, jeg har lovelig versjon, men jeg får opp at jeg må aktivisere denne innen 30 dager,så legger jeg inn cd keyen og så godkjenner den den, men neste gang jeg starter maskinen så kommer det opp igjen

Lenke til kommentar
Et det gramatikken du har problemer med eller edu bare dum?

Skjerp deg, da.

Det er faktisk så enkelt som å bare aktivere! :roll:

Hadde han visst hvordan han gjorde det, så hadde han gjort det i steden for å spørre her. Kan du ikke heller forklare han hvordan han gjør det, da?

 

:roll:

Lenke til kommentar

Klikk på det lille aktiveringsikonet ved siden av klokken nederst til høyre, det ser ut som to små nøkler på et nøkkelknippe. Når du har klikket på det en gang kommer det opp en boks, det er denne du skal bruke til å aktivere. Du får da valget mellom å aktivere per telefon, eller via internett - bruk den via internett. Derfra er det veldig enkelt, bare følg anvisningene på skjermen. Også en ting til: Du må være koblet til internett for at det skal fungere

Lenke til kommentar
Hei, jeg har winXP pro lovelig, men når jeg trykker inn cd- key min så får jeg bare opp at jeg må aktivere før 30 dager, noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette?

Bedriftbundet(DELL,HP...dvs) eller OEM versjon av Windows XP er alltid dårlig oppsatt.

Endret av chakl
Lenke til kommentar

OK en gang til.

Jeg får aktivert den (ser de to nøklene som kommer opp og jeg trykker på dem),etter det så velger jeg å aktivere via internett og jeg trykker inn min licens kode.

Alt går sånn som det skal men når jeg restarter maskinen så kommer de 2 nøklene opp nede ved klokken igjen og jeg får beskjed om å aktivere innen 30 dager IGJEN.

Ikke hissig på folk som prøver å hjelpe ,men på "idioter" som tror de er lure når de gjør narr av folk;)

 

Fikk det til da jeg lastet ned en activation crack, da jeg kjørte denne fikk jeg opp at denne versjonen var allerede aktivert og lovelig.

Fikk denne av en kammerat som hadde hatt det samme problemet med sin lovlige xp pro.

Takker til alle dem som virkelig prøvde å hjelpe eller gav beskjed om at det går ann å hjelpe :)

Endret av Serox
Lenke til kommentar
Et det gramatikken du har problemer med eller edu bare dum? Det er faktisk så enkelt som å bare aktivere! :roll:

*mumle noko om ei flis og retningsliner*

 

Tilbake til saken: Eg hadde faktisk samme problemet sjølv med ein Dell Laptop. Den ville ikkje aktivere over internett. Det løyste seg når eg prøvde å aktivere over telefon, det gjekk kjapt og greit. Gje det eit forsøk før du kontakter leverandør. ;)

 

Edit: Er dette ein heilt ny kopi av XP eller har du brukt CD-Keyen før?

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...