Gå til innhold

Xbox360 eller PS3 på projektor?


Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Skal snart kjøpe meg en projektor som er HD-ready, altså med oppløsning på 1280x720 som både Xbox360 og PS3 støtter(?).

 

Så bør jeg kjøpe en når de kommer eller oppgradere pc'n?

 

Btw: kan ikke en moderator sette opp en poll om PS3 eller Xbox360!? :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppgradere oc-en selvfølgelig. Er sikker ikke så lenge før det kommer skikkelige 512mb skjerkort med SLI teknikk. Tenk det du... 1024mb gpu!

Og hva vil noe slikt koste? Godt over dobbelt så mye som en av de konsollene! 512mb grafikkort kommer til å ligge på rundt 5000,- garantert!

 

Og tror ikke pc-hardwaren har utviklet seg så mye til jul, da Xbox 360 kommer

 

Men jøss... Har du pengene, så for all del..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har tenkt litt på å oppgradere pc'n ja, men det kommer til å koste mye mer enn jeg har tenkt å bruke. Så blir nok en xbox360, den som frister mest hittil værtfall.

 

Men hadde vært interessant med en liten poll: "Xbox360 eller PS3?" Eller hva?

Lenke til kommentar
Men hadde vært interessant med en liten poll: "Xbox360 eller PS3?" Eller hva?

Nei, det som hadde vært interessant er en Xbox 360, PS3 eller Revolution -poll! Er 3 next-gen. konsoller, hvorfor tenker folk bare på Xbox og Playstaion?

Fordi Revolution er mer "neste-neste-generasjons konsoll" enn hva Xbox og PS3 er. Xbox kommer til jul, PS3 kommer Vår/sommer 2006, bare gudene (Nintendo) vet når Revolution kommer.

 

En annen grunn til at folk bare snakker om PS3 og Xbox 360 er fordi Sony og MS har sluppet _mye_(bortimot alt) informasjon om sine konsoller. Nintendo viste den fram på E3, sa "den kommer til å bli mindre, og den er spillbar med NES-spill" og gikk sin vei. Derfor snakker folk bare om PS3 og Xbox 360. Nintendo kan skylde seg selv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...