Gå til innhold

En liten samling gullkorn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...Korrupt fil? Jeg får ikke åpnet den...

Hva med å lese tråden? du må bytte til .txt!!!

D'OH!

 

:blush::blush:

 

Edit:

 

MU26599:

Og du helige isdn dette går unna i en helvetes fart.

 

:lol:

 

Jeg vet at dette er fjortiss... Men ROFL!!!!!!!11111ones

 

:lol: :lol:

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Andre gull-gullkorn:

 

Jeg tipper G-man egentlig heter Hildebart Silkeputer og jobber som førsteonkel ved Oslo Politikammer.

 

Føles det ikke litt ubehagelig å sette inn et 6800GT-kort i maskinen uten å formatere? Litt som å spise på dyr restaurant uten å ha pusset tennene på flere uker?

 

Det skjedde i de dager da Gjårg Busk var keiser, og Kjell-Mangle var landshøvding i Norig, at det gikk ut befaling fra Kong Bill om at alle PC-er skulle registreres i et hemmelig arkiv...

 

Alle logget seg på for å la seg innskrive, hver til sin ISP. Linus dro da fra byen Redmond sammen med sin trolovede Tux, som ventet egg. De dro til byen Helsinki, for det fantes ingen frie servere i Redmond. og Linus var en fattig student.

 

Og Tux fødte sitt egg, og kalte det Linux. Hun måtte putte det i en prior-pakke, for det var ikke plass på /.

 

Det var noen internett-brukere der i nærheten som holdt nattevakt over messageboardene. Plutselig åpenbarte der seg en melding som sa "Subject: What would you like to see most in minix?" Internett-brukerne ble redde, for de hadde aldri sett noe liknende. Da åpenbarte det seg en mail i /var som sa "FRYKT IKKE, FOR DETTE OS ER ÅPENT," og alle filene sang i kor:

"Ære være Tux

i det høyeste

og fred på PC-en

blant mennesker

som ikke kjører DOS"

 

Da filene hadde forlatt dem og vendt tilbake til /dev/null, sa Internett-brukerne til hverandre "La oss browse til Helsiniki-universitetets nettsider for å se dette som har hendt som har blitt kungjort oss!" Og de forlot straks sine messageboards og dro for å finne Linus og Tux.

 

 

Mine pianofingre passer ikke helt en gitar, dessverre.

 

Synd, for alle jenter liker en gutt som spiller gitar, eller..?

 

Må få meg et bærbart flygel.

 

Jeg synger som en forelsket skiftnøkkel uansett.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...