Gå til innhold

2 episoder LOST: hvorfor?


Anbefalte innlegg

Som de fleste sikkert har fått med seg så har TVNorge begynt å sende to episoder av LOST på onsdagene.

Kan det være for å få slutt på alle som laster ned episoder som allerede har gått i USA, ved å komme på lik linje med USA??

 

Slik at USA ikke ligger 5 episoder foran?

 

syntes personlig det var genialt da jeg digger lost...- :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I USA var de vel på rundt episode 6-7-8 når TVNorge begynnte å sende LOST.

 

23. September kommer sesong 2 i USA.

 

Grunnen til at de sender dobbelt er sikkert for at folk ikke skal droppe ut av serien for å laste den ned. I USA ble jo også de to siste episodene sendt samtidig.

Lenke til kommentar
Lurer på hva de "to" spesialepisodene de har kjøpt inn er for noe? I usa husker jeg det var en "spesialepisode" som bare var et sammendrag av hva som hadde skjedd t.o.m da.

Den ene spesialen kommer jo allerede neste onsdag. Den første av te to episodene vi får da er en episode som tar en oppsummering av hva som har skjedd, og de forskjellige bakgrunnshistoriene vi har fått se.

Men TO spesialepisoder? :dontgetit: Trodde det var bare én jeg.

Lenke til kommentar
Lurer på hva de "to" spesialepisodene de har kjøpt inn er for noe? I usa husker jeg det var en "spesialepisode" som bare var et sammendrag av hva som hadde skjedd t.o.m da.

Den ene spesialen kommer jo allerede neste onsdag. Den første av te to episodene vi får da er en episode som tar en oppsummering av hva som har skjedd, og de forskjellige bakgrunnshistoriene vi har fått se.

Men TO spesialepisoder? :dontgetit: Trodde det var bare én jeg.

Den heter Lost the jurney som er en oppsumering på hva som har skjedd. Sånn at de som ike har fulgt med på lost kan også begyne og se det.

Men tvnorge skrev at de hadde kjøpt 2 spesial episoder. Kansje det er den 14 episoden pga den heter speciel :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...